Zagreb spreman za najluđi tulum ljeta: Steve Aoki donosi svoj legendarni „cake face“ ritual
Kada svjetska DJ ikona Steve Aoki stane za pult, jedna stvar je sigurna – publika neće samo plesati, nego će doživjeti iskustvo koje briše granicu između nastupa i spektakla. Zagreb će 12. rujna napokon svjedočiti njegovom legendarnom „cake face“ performansu, a upravo će Aoki otvoriti dvodnevni Fair Fest na Zagrebačkom velesajmu, festival koji će kraj ljeta pretvoriti u nezaboravni, euforični provod.
Paviljon 15, sada prepoznat kao Zagreb Pyramids, pretvorit će se u središte elektronske magije. Tisuće fanova doći će po ono zbog čega Aokijevi nastupi pune stadione diljem svijeta – zarazne dropove, energiju na granici ludila i, naravno, pjenaste torte koje su postale njegov zaštitni znak. Ono što je prije četrnaest godina započelo kao spontani trenutak na promociji singla „Turn Up the Volume“ danas je ritual koji fanovi gotovo pa zahtijevaju transparentima i povicima iz prvih redova.
Aoki možda baca torte, ali iza tog performansa stoji perfekcionizam. Posebno naručene, lagane i pjenaste, njegove su torte dizajnirane tako da nikoga ne ozlijede – osim možda smijehom i euforijom. Taj kontrast između kaotičnog, gotovo dječje razigranog showa i Aokijeve ozbiljne predanosti glazbi i humanitarnom radu, ono je što ga izdvaja iz mase. Jer iza DJ-a koji godišnje odradi i do 300 nastupa stoji i humanitarac, sociolog, otac i vizionar biotehnologije.
Publiku će za Aokija zagrijati i regionalna DJ imena – Vedran Car, Vanillaz i Kosta Radman – dok će drugi dan festivala donijeti eksplozivne nastupe DJ Kneže, DJ Krnye i neuništive Indire Forze, a za sam kraj Scooter, pioniri rave generacije, koji će Fair Fest zatvoriti baš kako treba – uz eksploziju energije i nostalgije.
Ako postoji datum koji treba označiti crvenim u kalendaru, onda je to petak, 12. rujna. Zagreb je spreman za svoju prvu tortu u lice, a Fair Fest za ulazak u festivalsku povijest grada.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.