Zagrebačka Cibona bila je, baš kako se i najavljivalo, pretijesna za sve one koji su ovaj petak odlučili provesti na koncertu Vesne Pisarović.
Više od šest tisuća razdraganih fanova jedne od naših najpopularnijih pop pjevačica potvrdilo je svojim dolaskom ono o čemu se mjesecima govori po glazbenim kuloarima, a to je da je Pisarović svojim velikim “comebackom” na hrvatsku scenu potvrdila sada već kultni status koji uživa među svojim poklonicima. Oni više nisu samo generacija koja je tamo dvije tisućitih, u jeku Vesnine popularnosti, živjela svoje najljepše i najbezbrižnije mladenačke dane.
Ta publika je odrasla i ostala s njom tijekom godina, no njima se na jučerašnjem koncertu pridružila i ova nova, mlađa, sasvim nova generacija koja je Pisarović prigrlila kao svoju od prvog povratničkog nastupa, iako mnogi od njih u vrijeme njezinih najvećih uspjeha nisu bili rođeni.
I ne, nije to u njezinom slučaju samo nostalgija za nekim ljepšim i prošlim vremenima, iako je ona sigurno prisutna, riječ je zapravo o najvećem priznanju koje jedan glazbenik može dobiti u svojoj karijeri i prava potvrda vrijednosti.
Koncert u Ciboni bio je glazbeno putovanje kroz Vesninu karijeru, obilježenu brojnim hitovima, danas već evergreenima, poput Da znaš, Jutro donosi kraj, Da sutra umrem, Dolje na koljena, Sasvim sigurna i brojnim drugima, proizašlih mahom iz kreativnog pera Milane Vlaović, danas naše cijenjene spisateljice i kolumnistice.
Zanimljivo je da se koncert događa točno pet godina nakon što je 10. studenog 2018. godine prvim povratničkim koncertom odškrinula vrata povratku na pop scenu. No, ovaj koncert u Ciboni, potvrđuje i sama pjevačica, velika je prekretnica i početak nastavka jedne velike karijere duge sada već impresivnih četvrt stoljeća i obilježene s čak deset albuma, pet u pop i pet u jazz žanru. Ovih je dana izdala jedanaesti, ovaj put sa sevdah pjesmama, a onaj koji publika najviše iščekuje, s pop prizvukom, također samo što nije.
„Ova večer je za mene velika iz više razloga. Novi početak. Jedna divna večer i jedan veliki, veliki koncert. Sve se fuzioniralo na najljepši način, od organizacije i produkcije, mog benda, generacija koje su kao jedna disale zajedno i pjevali sa mnom od prvog do zadnjeg stiha, do činjenice da je sve bilo obojeno tom jednom humanom notom, budući da je koncert dio projekta Pokaži srce, koji se brine o mladim sportašima i unaprjeđenju njihovog zdravlja“ – nije krila emocije pjevačica nakon što je sve završilo. I u pravu je.
Svi koji su tu večer došli, složit će se da je organizacija bila sjajna. Sve je bilo na nivou najvećih arena, od impresivne bine s video zidom, sve do rasvjete koja je pjevačici, ne krije to, često od presudne važnosti na koncertima.
Upravo je dobar “light” ono što čini razliku jer doprinosi dojmu i pojačava čaroliju druženja starih znanaca uz pjesme, koje su svi u glas pjevali cijelu večer, od prvog do zadnjeg stiha. Sjajna je ovo uvertira u Vesnin novi pop album, koji već dugo najavljuje i koji je zapravo jedino ono što u ovom trenutku nedostaje.
Na pozornici joj se u jednom trenutku pridružila i naša mlada pjevačica i kantautorica Nika Turković kao gošća iznenađenja, što je posebno raznježilo publiku, ali i pokazalo vrlo sličan glazbeni senzibilitet ove dvije sjajne pjevačice i interpretatorice. Zanimljivo je da Pisarović na ovom koncertu nije izvela samo pjesme iz svog bogatog opusa, već i obrade pjesama nekih poznatih glazbenika, a do kraja ih je razgalila izvedbom hita “Nikoga nisam volio tako”Miše Kovača.
A upravo je Mišo, zanimljivo je, održao prvi u nizu koncerata u sklopu spomenutog projekta Pokaži srce koji već dugo skrbi o mladim sportašima na različite načine. Ovaj put, kao dio iste priče, Nogometni savez Zagrebačke županije, postao je bogatiji za vrijedni automatski vanjski defibrilator, uređaj koji spašava živote, a sudeći prema viđenom, to je samo početak nekih budućih, velikih priča s istom namjerom.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.