Pjesmu koju predstavlja Stefany autorski potpisuju Matija Cvek kao autor teksta i glazbe na kojoj je radio s Dominikom Žagmešterom Žugom, koji je ujedno i aranžer pjesme.
Stephany kaže da je ‘Napamet’ prava, iskrena, duboka ljubavna pjesma
“Pjeva o apsolutnoj ljubavi koju dišete, živite i osjećate na potpuno drugačijoj i višoj razini. Vjerujem da će svatko tko bude poslušao pjesmu u njoj pronaći onu svoju ljubav koja ga vodi, motivira , inspirira i za koju živi”, Stefany.
Stefany predstavlja pjesmu NapametFOTO: Zvonimir Ferina
Stefany se javnosti prvi put predstavila kao natjecateljica glazbenog showa “The Voice”. Svojim izvedbama u času osvojila gledateljstvo, kako ono u studiju, tako i ono ispred malih ekrana i došla do četvrtfinala. Kao najbolja mlada izvođačica nagrađena je nagradom HRT-a “Music Pub”.
Nakon sudjelovanja u showu “ The Voice”, Stefany se posvetila obrazovanju, završila je fakultet i danas s diplomom u rukama spremna je potpuno živjeti svoj glazbeni san. U srijedu 14. lipnja, objavljuje novi singl – pjesmu “Napamet”.
“Pjevati na Splitskom festivalu za mene je velika čast. Pomisao da ću nastupiti na pozornici na kojoj su zadnjih šest desetljeća pjevala najznačajnija imena hrvatske glazbe, znači veliku odgovornost koja me obvezuje na trud i predan rad kako bi moj nastup opravdao očekivanja. Jako vjerujem u” Napamet”, u svoj tim, u sebe i dat ću sve najbolje 2. 7. na pozornici na splitskim Prokurativama.” govori nam presretna Stefany.
Stefany predstavlja pjesmu NapametFOTO: Zvonimir Ferina
Pjesmu autorski potpisuju Matija Cvek kao autor teksta i glazbe na kojoj je radio uz Dominika Žagmeštera Žugu koji je ujedno i aranžer pjesme. Za miks i mastering zadužen je Švigi iz studija Šišmiš.
“Draga publiko, jedva čekam doći u predivan Split i osjetiti taj šušur koji vlada za vrijeme Splitskog festivala. Radujem se no moram priznati da vlada i mala trema pa zato trebam vašu podršku, pljesak i osmijeh kada izađem na pozornicu. Jedva čekam da “ Napamet” zapjevamo zajedno ” poručuje Stefany i zahvaljuje svima koji su sudjelovali u stvaranju ove prekrasne pjesme.
Teni Bašić hvala za make up i Željki Ljubas Vrkić za frizuru, MedVid produkciji za savršen spot kojim je ekranizirana pjesma Napamet, Nevenu Stanišiću koji je Stefanin partner u spotu, a posebno hvala PPD Global i Mionetto Hrvatska koji su prepoznali i podržali projekt Napamet.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.