Tijekom godina, mnoštvo različitih pop zvijezda i članova bendova progovorilo je nakon velikih uspjeha svojih pjesama kako bi otkrili da im je, iz ovog ili onog razloga, neugodno, da osjećaju sram zbog određenih pjesama.
Možda zbog teksta pjesme ili zbog toga što je pjesma postala previše popularna i zasjenila sve ostale. Što god bio slučaj, ove zvijezde se srame svojih uspješnica.
Backstreet Boys
“If You Want It To Be Good Girl (Get Yourself Bad Boy)”
Pjesmu koja se nalazi na debitantskom albumu benda iz 1996. obožavatelji vole, ali je bend mrzi.
“Svi vole tu pjesmu, ali zašto? To je najgora pjesma u povijesti. Šalili smo se da zvuči poput udarca vreće mačaka o zid”, rekao je AJ McLean za Marie Claire.
Nazvao ju je “doslovno jednom od najglupljih pjesama“.
Ipak, izveli su je u Cancunu 2024., kada su proslavili 30 godina od osnivanja grupe. “Sada je možemo doživotno povući“, rekao je. “Zakopati, spaliti, upucati, što god!”
Pharrell Williams
“Blurred Lines” (duet s Robinom Thickeom)
Pharrell je imao veliki hit s Robinom Thickeom “Blurred Lines”, a na kraju je taj hit doveo do sudske drame kada su izgubili na sudu od nasljednika Marvina Gayea, kojega su navodno plagirali.
Ipak, sam tekst pjesme izazvao je kontroverzije zbog toga što zvuči kao da promovira silovanje. I Pharrell se slaže da pjesma i nije najbolje ostarjela.
“Isprva sam mislio ‘Što je tu silovanje?’ A onda sam shvatio da postoje muškarci koji koriste isti jezik kada iskorištavaju ženu, i nije važno što se ja tako ne ponašam i to nije način na koji razmišljam o stvarima. Samo je bitno kako to djeluje na žene… Shvatio sam da u našoj zemlji prevladava šovinistička kultura. Dosad to nisam shvaćao. Nisam shvaćao da neke od mojih pjesama služe tome. To mi nije palo na pamet”, priznao je Pharrell za GQ godinama kasnije.
Paramore
“Misery Business“
Hayley Williams službeno je izbacila jedan od najvećih hitova benda s nastupa uživo 2018. nakon rasprave na internetu o nekim “antifeminističkim” stihovima u pjesmi, posebno stihu “Jednom kurva, nikad nisi ništa drugo, žao mi je što se to nikada neće promijeniti.”
“Ovo je izbor koji smo napravili jer smatramo da trebamo. Osjećamo da je vrijeme da se odmaknemo od toga“, rekla je.
“To je bilo 2008. kada je ta pjesma izašla. Mislim da smo se stvarno promijenili u proteklih 10 godina. Prešli smo dug put. Tada se nije pričalo o biseksualnosti niti o bilo kakvoj vrsti fluidnosti”, rekla je 2018.
“Da moram ponovno napisati tu pjesmu, vjerojatno bih je uredila. Što se teksta tiče, ima nekoliko stereotipa u sebi. Tvoj se um toliko promijeni u 10 godina, a ti toliko narasteš. Ono što je istina za vas može se razvijati.”
Nirvana
“Smells Like Teen Spirit“
Pokojni Kurt Cobain s vremenom je počeo mrziti veliki hit benda i često ga je odbijao svirati na nastupima uživo.
“Svi su se toliko fokusirali na tu pjesmu. Razlog velike reakcije je to što su ga ljudi vidjeli na MTV-u milijun puta. Uvukla im se u mozak. Ali mislim da ima toliko drugih pjesama koje sam napisao, a koje su jednako dobre, ako ne i bolje od te pjesme, poput ‘Drain You’. To je definitivno jednako dobro kao ‘Teen Spirit’. Volim tekst te pjesme i nikada se ne umorim od sviranja. Možda mi se ne bi sviđala da je tako popularna kao ‘Teen Spirit’“, rekao je za Rolling Stone.
Lana del Rey
“Ultraviolence“
Lana u pjesmi pjeva “he hit me and it felt like a kiss” (udarac se činio kao poljubac) za čime sada pomalo žali, kako je rekla za Pitchfork.
“Ne sviđa mi se. Ne. Ja to ne pjevam. Pjevam ‘Ultraviolence’, ali tu rečenicu više ne pjevam. To da je netko agresivan u vezi bio je jedini odnos koji sam poznavala. Neću reći da su ti stihovi bili 100 posto istiniti, ali osjećam se ugodno reći da je ono na što sam navikla bila teška, burna veza, a to nije bilo zbog mene“, objasnila je.
“Mrzim Telephone. Je li to strašno što to kažem? To je pjesma koju mi je najteže slušati“, rekla je.
“U konačnici miks i proces završetka produkcije bili su vrlo stresni za mene. Dakle, kada kažem da je to moja najgora pjesma,to nema nikakve veze s pjesmom, samo s mojom emocionalnom povezanošću s njom,” pojasnila je.
R.E.M.
“Shiny Happy People“
Frontmen benda Michael Stipe osvrnuo se na hit benda u intervjuu s BBC-jem.
“To je pop pjesma napisana za djecu… Da postoji jedna pjesma koja je poslana u svemir da predstavlja R.E.M. ostatak vremena, ne bih želio da to bude Shiny Happy People“, otkrio je.
Oasis
“Wonderwall“
Frontmen Oasisa Liam Gallagher nimalo ne voli svoj veliki hit, a zamjera mu i međunarodni uspjeh.
“Jebeno ne mogu podnijeti tu jebenu pjesmu. Svaki put kad je moram otpjevati, želim se zagrcnuti. Problem je što je to za nas bila velika, velika pjesma. Odete u Ameriku, a oni vas pitaju: ‘Jeste li vi gospodin Wonderwall?’ Želiš nekome razbiti bradu,” rekao je ranije o popularnosti pjesme.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.