Večer kad je Rijeka postala plava: Plavi orkestar pretvorio Dvoranu mladosti u vremeplov emocija
Četrdeset godina nakon prvog pojavljivanja na riječkoj pozornici, Plavi orkestar sinoć je još jednom dokazao da je – bez ikakve dvojbe – bend koji s publikom dijeli poseban, gotovo generacijski savez. Dvorana mladosti bila je pretijesna za sve koji su željeli osjetiti val nostalgije i energije koja prati ove bezvremenske romantičare rock-popa. I doista, čim su zazvučali prvi taktovi „Azre“, „Djevojke iz snova“ i „Kad ti ljubav pozove ime“, postalo je jasno da će ovo biti večer koja se ne zaboravlja.
Atmosfera se gradila polako, ali intenzivno – baš onako kako to Plavi orkestar najbolje zna. Od partera do najviših redova tribina, tisuće glasova postale su dodatni, ravnopravan član benda. Publika je pjevala, skakala, grlila se i smijala; činilo se kao da je grad nakratko vratio vrijeme unatrag, u dane kad su njihove pjesme bile soundtrack odrastanja.
Energija Saše Lošića, braće Samira i Admira Ćeramide te Roberta Pikla bila je zarazna. Tridesetak pjesama prošlo je u jednom dahu – od eksplozivnog „Ljubi se istok i zapad“ do „Lovca i košute“, koja je u jednom trenutku pretvorila cijelu dvoranu u improvizirani plesni podij. A kad je krenula emotivna „Ako su to samo bile laži“, dvoranom je prohujao onaj kolektivni uzdah koji se dogodi samo onda kad publika i izvođač dijele isto sjećanje.
„Mi smo večeras bili na valovima neke neobjašnjive emocije… Ovo je bez sumnje jedan od deset naših najboljih koncerata“, rekao je Saša Lošić nakon nastupa, ne skrivajući koliko ga je Rijeka dirnula. A posebno je simpatično što je publika tražila i pjesme s B strana, one koje se na koncertima rijetko čuju – što je samo potvrdilo koliko je duboko Plavi orkestar upisan u kolektivno pamćenje.
Kultni hitovi poput „Bolje biti pijan nego star“, „Ti si moja sudbina“, „Kaja“, „Goodbye teens“ i „Sava tiho teče“ još su jednom pokazali koliko je njihov katalog neuništiv. To nisu samo pjesme – to su male generacijske kronike koje iznova bude isti žar, isti smijeh i onu istu, poznatu toplinu u grudima.
Sinoć je, bez imalo pretjerivanja, Rijeka tekla u ritmu plave glazbene povijesti. A Plavi orkestar? Oni su još jednom dokazali da nisu samo bend – oni su osjećaj, poglavlje života koje se uvijek rado ponovno čita.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.