Taylor Swift posljednjih je godina toliko aktivna da se pitamo spava li uopće. U posljednje tri godine pjevačica je izbacila tri rekordna albuma: “Folklore“ i “Evermore“ 2020. te “Midnights” 2022., a trenutno ih promovira na velikoj turneji “The Eras“.
Masteri za stare pjesme Taylor Swift nisu više u njezinom vlasništvu
Ipak, uz sve to Taylor je pronašla vremena za još nešto – ponovno snimanje svojih starih albuma, koje izbacuje uz „etiketu“ Taylor’s Version. I ne samo da donosi fanovima stare pjesme, nego ih snima u novom aranžmanu i s nekim novim suradnicima, a dodaje im i do sada nikad objavljene pjesme (pod nazivom “From the Vault“).
Taylorin projekt ponovnog snimanja započeo je 2019. kada je njezina bivša izdavačka kuća Big Machine Records prodana Ithaca Recordingsu čiji je vlasnik glazbeni menadžer Scooter Braun.
Iako je Swift do tada prešla u Republic Records, Big Machine je i dalje posjedovao master snimke pjesama s njezinih prvih šest albuma, koji su snimljeni u izdavačkoj kući između 2005. i 2018.
Kada je vijest o prodaji izašla u javnost, Swift je podijelila objavu na Tumblru, nazvavši prodaju izdavačke kuće Braunu “najgorim scenarijem” i prozivajući glazbenog menadžera za “neprestano, manipulativno maltretiranje“.
Koje će pjesme Taylor Swift iduće ponovno snimiti?
Do kolovoza iste godine, međutim, Taylor Swiftje najavila da će ponovo snimiti svoje prve albume, napominjući svoju želju da ima veću kontrolu nad svojom glazbom te da planira obožavateljima dati mogućnost streaminga verzija njezinih hitova kojima je vlasnica. Počela je izdavati ponovno snimljene albume još u travnju 2021. i od tada je nastavila dijeliti svoje nove verzije.
Tako je 2021. objavila nove verzije svojih albuma “Fearless“ iz 2008. i “Red“ iz 2012., a ovaj mjesec i novu verziju albuma “Speak Now“ iz 2010. Osim novih aranžmana, neke su pjesme produžene, nekima je promijenjen tekst, a na nekima je u suradnji s drugim glazbenicima.
Za presnimiti ostaju debitantski album “Taylor Swift“ iz 2006., “1989“ iz 2014. te “Reputation“ iz 2017.
Iako Taylor Swift nije objavila datume izlaska za sljedeća tri albuma, u svibnju prošle godine izdala je ‘This Love (Taylor’s Version)’ koji je izvorno napisan za njezin album ‘1989’, što je navelo mnoge obožavatelje da vjeruju da će ove godine objaviti ‘1989 (Taylor’s Version)‘. Godine 2021. objavila je i ‘Wildest Dreams (Taylor’s Version)‘, što je također pjesma s njezinog hvaljenog petog studijskog albuma.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.