Ovo morate doživjeti: Rujan na Sceni Amadeo donosi ritmove, strasti i nezaboravne glazbene večeri!
Rujan na Sceni Amadeo nije samo kraj ljeta – to je spektakl koji će zagrebački Gornji grad ispuniti zvucima, emocijama i glazbom koju nećete htjeti propustiti. Dok se ljeto polako povlači iza horizonta, Amadeo otvara svoja vrata za završni glazbeni maraton, donoseći publici sedam dana koji spajaju virtuoznost, kreativnost i ritmove iz svih kutaka svijeta.
Sezona počinje 1. rujna koncertom pijanista Lovre Marušića, dobitnika brojnih međunarodnih nagrada, čije ruke i interpretacija pretvaraju note Beethovena, Mendelssohna i Schumanna u istinsku emotivnu magiju. Samo dva dana kasnije, 3. rujna, u intimnom okruženju dvorane čut ćemo čarobnu kombinaciju flaute i harfe u izvedbi Dva Eoliana – Lucije Stilinović i Veronike Ćiković – savršeni soundtrack za kasnoljetne večeri.
Rujan donosi i egzotične zvukove Brazila: 8. rujna gitarist Vitor Garbelotto i pjevačica Amalia Baraona donose strastvenu atmosferu Južne Amerike, a posebna gošća Lela Kaplowitz unosi jazz senzibilitet i neopisivu emociju. Sljedeći dan, 9. rujna, Zagreb Klezmer Kvintet oživjet će publiku energičnim i nostalgičnim ritmovima, dok svaki njihov nastup postaje mali spektakl za sebe.
Za ljubitelje domaće pop-rock scene, 10. rujna rezervirana je unplugged izvedba legendarne grupe Neki to vole vruće – dokaz da stari hitovi i dalje imaju moć rasplamsati publiku. A dan kasnije, 11. rujna, operni spektakl dolazi u obliku programa “Lica žene u operi”, gdje Dubravka Šeparović Mušović i Huiwon Lee oživljavaju najuzbudljivije operne heroine – od Bizeta do Gershwina.
Veliko finale, 12. rujna, pripada Zagrebačkim solistima i premijeri posvećenoj Arsen Dediću. Emotivni hommage u aranžmanima Silvestera Glojnarića podsjetit će publiku zašto Arsen ostaje neiscrpna glazbena inspiracija, a svaka izvedba obećava da će zadnje rujanske večeri na Amadeu ostati urezane u sjećanje.
Rujan na Sceni Amadeo je više od niza koncerata – to je kulturni doživljaj, spoj klasične glazbe, jazza, klezmera i pop-rocka, u kojem svaki posjetitelj može pronaći svoj ritam, emociju i trenutak koji se pamti. Ako još niste planirali svoje rujanske večeri, vrijeme je da to učinite – Amadeo vas čeka.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.