Drugog dana 48. Međunarodnog filmskog festivala u Torontu (TIFF), u Scotiabank festivalskoj kino dvorani u centru Toronta, premijerno je prikazan kratkometražni dokumentarni film 1001 noć koji je režirala Rea Rajčić.
Pred prepunom dvoranom prikazano je 7 kratkometražnih uradaka iz cijelog svijeta, a 1001 noć bio je jedini dokumentarni film. Projekciji je prisustvovala ekipa filma, redateljica Rea Rajčić, producentica Tina Tišljar, direktor fotografije Marinko Marinkić i montažerka Karla Folnović.
Film 1001 noć osvojio publiku
“Međunarodna publika u Torontu od prve se minute prepustila našem filmu, smijeh se čuo iz svakog kutka dvorane, a divno je bilo nakon filma vidjeti nasmijana lica i čuti hrpu razdraganih komentara. Posebno sam sretna što je gotovo cijela ekipa filma bila sa mnom na premijeri i što ćemo film s publikom sljedećih dana gledati na još nekoliko festivalskih projekcija”, izjavila je redateljica filma Rea Rajčić.
Kratkometražni dokumentarni film 1001 noć uvršten je u glavni natjecateljski program Kratki rezovi (Short Cuts) 48. Međunarodnog filmskog festivala u Torontu (TIFF). Radnja prati dvije prijateljice Emu (89) i Maju (85), najvjernije gledateljice turskih sapunica koje svaku večer provode zajedno gledajući turske serije u Eminom stanu u Splitu. Riječima redateljice, nastao je iz velikog divljenja prema živosti i energiji Eme i Maje, čarobnih žena na pragu devedesetih.
Međunarodni filmski festival u Torontu jedan je od pet najrelevantnijih svjetskih filmskih festivala, a Hrvatska je svog predstavnika u Torontu posljednji put imala 2016. godine s filmom Po čovika Kristine Kumrić.
1001 noć prvijenac je Ree Rajčić
1001 Noć redateljski je prvijenac producentice Ree Rajčić, čija produkcijska kuća Eclectica stoji iza brojnih projekata kao što su višestruko nagrađivani Stric Andrije Mardešića i Davida Kapca, hvaljena dokumentarna serija Kolaži o laži Nebojše Slijepčevića i Judite Gamulin te adaptacije poznatog romana Proslava Damira Karakaša, po scenariju Jelene Paljan i u režiji Brune Ankovića.
Uz Reu Rajčić, producentica filma 1001 noć je Tina Tišljar, direktor fotografije Marinko Marinkić, montažerka Karla Folnović, za dizajn zvuka zadužen je bio Luka Gamulin, skladatelj je Dubravko Robić, miks zvuka radio je Ivan Zelić iz studija Nazor, a kolor korekciju Tomislav Stojanović iz Eclectice.
Sve novosti o filmu kao i radu Ree Rajčić i produkcijske kuće Eclectica možete pratiti na službenoj stranici www.eclectica.com kao i na društvenim mrežama.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Kad prvi taktovi prođu kroz zrak iznad Dunava, a sunce zalazi iza impozantnih bedema Petrovaradinske tvrđave, znaš da si na mjestu gdje prestaje svakodnevica, a počinje nešto više – doživljaj. Exit 2025 nije bio samo još jedan festival – bio je trenutak koji te uhvati, preplavi i ostane s tobom.
Split nije spavao. Tri dana, tisuće ritmova, deseci tisuća duša – sve je kulminiralo u jednom trenutku: završnoj večeri ULTRA Europe 2025, kad su Afrojack, Martin Garrix i Hardwell tresli Park Mladeži kao da se Zemlja okreće oko njihove glazbe. I možda se i okreće – barem za sve one koji znaju da ULTRA nije samo glazba, već životni stil.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.
Ljeto u Opatiji ima svoj zvuk – i sinoć je zvučalo kao "Sofia". Na velikoj sceni Ljetne pozornice, okupanoj mjesečinom i morskim povjetarcem, nastupio je karizmatični Alvaro Soler i oduševio publiku svojim prvim koncertom u Hrvatskoj. Bio je to trenutak koji se dugo čekao, a kad se napokon dogodio – nadmašio je očekivanja.
U ljetu koje traži zvuk slobode, zaljubljenosti i neplaniranih puteva, pojavio se savršen soundtrack za sve naše spontane vožnje, zalaske sunca i noći pod zvijezdama. Glazbeni duo Cura i Dečko, odnosno Vanesa Petrac i Ivan Marojević, vraćaju se na scenu – i to kako! Njihov novi singl “Crvena Buba” u izdanju Classic Recordsa nije samo pjesma; to je putovanje, osjećaj, razigrani ples kroz sve ono što volimo u ljetu.
U svijetu gdje se glamur često pretvara u dimnu zavjesu za istinu, a crveni tepih zna sakriti duboke pukotine moći i manipulacije, Blake Lively još jednom dokazuje da nije samo ikona stila s naslovnica već i žena koja zna kako igrati ozbiljnu igru – i to po svojim pravilima.
U svijetu slavnih, gdje su dijamanti standardni pokloni, Tori Spelling odlučila je pomaknuti granice — i to vlastitim grudima. Doslovno. Kad su vam cvijeće i parfemi previše mainstream, zašto ne biste svom suprugu za godišnjicu braka poklonili — stare silikonske implantate u Lucite okvirima? Da, dobro ste pročitali. DIY kraljica Hollywooda od njih je napravila bookende, a mišljenja fanova su podijeljena: je li ovo najluđi ljubavni dar ili briljantan simbol braka?
U svijetu koji se sve više okreće oko osovina podjela, oštrih suprotnosti i brzopoteznih osuda, rijetko se dogodi da se čitav internet u nečemu složi. No čini se da je posljednjih tjedana jedan neobičan konsenzus ipak postignut – Katy Perry, nekad obožavana pop senzacija, sada je postala lice zajedničkog prezira.