Ako će ljeto kao godišnje doba ove 2025. godine biti poput njihovog novog singla „Ovog ljeta“ u ruhu ovog video spota, onda ćemo istovremeno osjetiti dašak vjetra Francuske rivijere.
Mora da je sjajno autoricama ove pjesme i video spota jer je zasigurno izuzetan osjećaj kad dobijete spot koji kao da je neodvojiv od pjesme, koji prirodno i nepogrešivo liježe na atmosferu i stihove. Kako i ne bi kada se autorice poznaju toliko dugo da ne postoje nepoznanice, samo nova otkrivanja, nove prepreke koje, ako ne odustanu, donose nove master pieceove. Ako će ljeto kao godišnje doba ove 2025. godine biti poput njihovog novog singla „Ovog ljeta“ u ruhu ovog video spota, onda ćemo istovremeno osjetiti dašak vjetra Francuske rivijere, miris Sjevernog mora i oštrinu sunca na danskoj litici, ali i gustoću toplog vlažnog zraka otoka Ugljana.
Na ovom potonjem snimali su se, uz Nin i Privlaku, kadrovi vizualnog identiteta pjesme čije su autorice glazbe Anita Valo i Meri Jaman, a autorica teksta Arjana Kunštek. Upravo uz aranžman Anite Valo, Jure Ferine i Pavla Miholjevića, kao i uz produkciju koju potpisuju njih dvojica, video spot Mare Milin dolazi do svog vječnog počivališta – uklopljen u pjesmu kao vezivno tkivo. Ines Piknjač je majstorskom montažom zaokružila cijelu priču, a Anita i Meri za ovu priliku prepustile su se u ruke vizažistice Marijane Radovniković.
Mare, Anita i Meri su dugogodišnje suputnice i nema snažnijeg od beskompromisnog, nadahnutog, opijenog osjećaja stvaranja novog djela koje ostaje isprepleteno kao što sol ne možemo odvojiti od vode, toliko je lijepo pustiti ovom spotu da te nosi. Mare Milin nadarena je i na riječima te je sjajno opisala jedan dio rada na spotu: „I tako, ove 2025. čitam tekst pjesme “Ovog ljeta” i u sebi gradim priču o napuštanju kruga, o nadi i mogućnosti promjene. I odlučim da ćemo se vratiti na potpuno iste lokacije gdje smo snimale „Umjesto isprike“, napraviti vidljiv remake tog videa, izaći iz kruga i poletjeti u prostor pun zraka, svjetline, sunca, kadar po kadar i lokaciju po lokaciju, kao i prije 12 godina.“
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je ispunjena do posljednjeg mjesta na božićnom koncertu Marije Husar Rimac i Ivane Husar Mlinac. Ulaznice su rasprodane mjesec i pol dana unaprijed, a publika je očito prepoznala da ih očekuje glazbeni događaj izvan uobičajenog. Sestre Husar ponudile su potpuno novo iskustvo zahvaljujući svježim aranžmanima i vrhunskoj produkciji producenta Filipa Gjuda.
Riječ je o prvom ovakvom konceptu izvan Austrije, a na zagrebačku pozornicu dolazi izvorni bečki orkestar Strauss Capelle Vienna pod umjetničkim vodstvom Francisca Supina.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.