Ako će ljeto kao godišnje doba ove 2025. godine biti poput njihovog novog singla „Ovog ljeta“ u ruhu ovog video spota, onda ćemo istovremeno osjetiti dašak vjetra Francuske rivijere.
Mora da je sjajno autoricama ove pjesme i video spota jer je zasigurno izuzetan osjećaj kad dobijete spot koji kao da je neodvojiv od pjesme, koji prirodno i nepogrešivo liježe na atmosferu i stihove. Kako i ne bi kada se autorice poznaju toliko dugo da ne postoje nepoznanice, samo nova otkrivanja, nove prepreke koje, ako ne odustanu, donose nove master pieceove. Ako će ljeto kao godišnje doba ove 2025. godine biti poput njihovog novog singla „Ovog ljeta“ u ruhu ovog video spota, onda ćemo istovremeno osjetiti dašak vjetra Francuske rivijere, miris Sjevernog mora i oštrinu sunca na danskoj litici, ali i gustoću toplog vlažnog zraka otoka Ugljana.
Na ovom potonjem snimali su se, uz Nin i Privlaku, kadrovi vizualnog identiteta pjesme čije su autorice glazbe Anita Valo i Meri Jaman, a autorica teksta Arjana Kunštek. Upravo uz aranžman Anite Valo, Jure Ferine i Pavla Miholjevića, kao i uz produkciju koju potpisuju njih dvojica, video spot Mare Milin dolazi do svog vječnog počivališta – uklopljen u pjesmu kao vezivno tkivo. Ines Piknjač je majstorskom montažom zaokružila cijelu priču, a Anita i Meri za ovu priliku prepustile su se u ruke vizažistice Marijane Radovniković.
Mare, Anita i Meri su dugogodišnje suputnice i nema snažnijeg od beskompromisnog, nadahnutog, opijenog osjećaja stvaranja novog djela koje ostaje isprepleteno kao što sol ne možemo odvojiti od vode, toliko je lijepo pustiti ovom spotu da te nosi. Mare Milin nadarena je i na riječima te je sjajno opisala jedan dio rada na spotu: „I tako, ove 2025. čitam tekst pjesme “Ovog ljeta” i u sebi gradim priču o napuštanju kruga, o nadi i mogućnosti promjene. I odlučim da ćemo se vratiti na potpuno iste lokacije gdje smo snimale „Umjesto isprike“, napraviti vidljiv remake tog videa, izaći iz kruga i poletjeti u prostor pun zraka, svjetline, sunca, kadar po kadar i lokaciju po lokaciju, kao i prije 12 godina.“
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.