Glazbenica Marcela predstavlja svoj novi singl “No Quitter” – pjesmu koja nosi snažnu poruku o ne odustajanju, upornosti i unutarnjoj snazi i vjeri u novi početak — bez obzira na očekivanja društva i pritisak vremena. “No Quitter” je osobna ispovijest žene koja u trenutku preispitivanja svog puta ne odlučuje stati, već krenuti dalje, hrabrije nego ikada prije. Novi singl utjelovljuje Marcelinu prepoznatljivu kombinaciju energije, emocije i iskrenosti. Pjesma koja spaja suvremeni pop s rockom, nastala je iz jednog vrlo stvarnog mjesta – iz osjećaja kada misliš da više ne možeš, ali svejedno nastaviš.
Iako “No Quitter” nosi izrazito osobnu perspektivu, njezina poruka je univerzalna. Radi se o snazi da ostaneš svoj, da nastaviš kada svi misle da si gotov, i da ne tražiš dozvolu da budeš autentičan. Marcela kroz pjesmu iskreno poručuje da granice i rokove ne postavlja društvo – nego mi sami. Singl predstavlja kao nešto mnogo više od glazbe – stav, manifest i inspiraciju svima koji znaju koliko je važno vjerovati sebi. S iskrenom željom da ljudi čuju ovu pjesmu i osjete olakšanje. Da znaju da nije kasno za novi početak, za promjenu, za san koji si možda odgodio jer si mislio da je prekasno. Pjesma je rezultat zajedničkog rada Marcele i njezinog nizozemskog tima: Bjørgena van Essena, Daniëla van den Brinka i Rogiera Trompa, pri čemu se Marcela potpisuje i kao suautorica koja aktivno sudjeluje u svim kreativnim fazama nastanka pjesme.
„Pjesma je nastala u kolovozu 2023. godine, u razdoblju kada sam vrlo aktivno radila sa svojim nizozemskim timom. Bilo je to otprilike mjesec dana prije mog 30. rođendana. Sjećam se da su me dečki pitali: „Veseliš li se? Pripremaš li veliki party?“. Odgovorila sam im kako su mi osjećaji pomiješani — da osjećam pritisak vremena, kao da sada brže prolazi za mene kao ženu u glazbenoj industriji i da su mi šanse manje nakon tridesete, kao da nemam pravo na novi početak. Tada je moj producent samo rekao: „Mislim da imamo pjesmu“. Ovom pjesmom želim pokazati da, bez obzira na pritisak vremena, očekivanja društva i sve izazove koje život donosi — ne odustajem.”, rekla je Marcela.
Pjesmu prati i upečatljiv videospotu režiji Filipa Renića i Denisa Komljenovića, sniman u kultnom zagrebačkom klubu Boogaloo. Cjelokupni tim zajedno je stvorio vizual koji prenosi poruku pjesme kroz energiju pokreta, svjetla i sirove izvedbe. Spot nije klasična naracija, već kroz atmosferu i performans prikazuje ono što “No Quitter” doista jest – borba, oslobađanje i transformacija.
Cilj je bio da se kroz energičnu estetiku osjeti autentičnost, da kamera hvata emociju trenutka, a ne samo sliku. U spotu koji prati vizualnu potvrdu snage i identiteta, kroz igru svjetla, pokreta i izraza, prikazuje se snaga trenutka u kojem ranjivost postaje najveća hrabrost. Za Marcelin sada već prepoznatljiv izgled u spotu zaslužne su stilistica Ana Nikačević i Dora Šitum (MUA and hair), koje su vizualno zaokružile priču pjesme i naglasile njezinu snagu i ženstvenost. Kožnati outfiti koji polako postaju Marcelin zaštitni znak, dodatno su istaknuli njezin karakterističan stav i scensku energiju.
Marcela je širu pozornost javnosti stekla sudjelovanjem u glazbenom showu „Hrvatska traži zvijezdu“, nakon čega je postala glavni vokal pop-rock benda Luminize. S bendom je ostvarila značajan uspjeh u Hrvatskoj i inozemstvu, potpisala ugovor s nizozemskom izdavačkom kućom, nastupala na velikim festivalima, te dijelila pozornicu s Golden Earringom u prestižnom Ziggo Domeu. Nakon višegodišnjeg djelovanja u inozemstvu i zapaženog nastupa na Dori 2024., Marcela se vraća na hrvatsku scenu kao samostalna izvođačica. Sudjelovanjem u showu „Tvoje lice zvuči poznato“ dodatno je potvrdila svoj vokalni raspon i karizmatičan scenski nastup. Danas gradi autentičan glazbeni identitet koji sama opisuje kao “pop u kožnatoj jakni”, čime se ističe kao jedna od najzanimljivijih izvođačica nove generacije. “No Quitter” predstavlja nastavak tog puta, kao pjesma o snazi, ali i kao najava novog, zrelijeg poglavlja u njezinoj karijeri. Ovim singlom, Marcela daje jasnu potvrdu da ne samo da ne odustaje, nego tek sada pokazuje svu snagu svoje umjetnosti.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.