Glazbeni spot „Đuskam dok ritam se menja” prikladno sažima teme cijelog albuma: mladi ljudi – Deca novog milenijuma – su empatični i povezani pojedinci koje spaja osjećaj neizvjesnosti.
„Ne možemo a da se ne osjećamo nelagodno u ovom trenutku postojanja, ali gajim vjeru da su glazba i zajedništvo tu da nam olakšaju put kroz život. Pjesmom ’Đuskam dok ritam se menja’ se i završava album, i zato sam želio da ta poruka ostane za finalni dojam” ističe Luka Rajić.
Podsjetimo, debitantski album „Deca novog milenijuma“ je svojevrstan dnevnik 20-ih godina u kojem mladi kantautor poručuje da su među nama nove generacije koje su „budne, žedne, pune snova“ te usmjerene tome da donesu slobodu sebi i drugima.
Pjesme s albuma Luka Rajić će sa svojim bendom izvesti uživo, ove nedjelje, 24. 11. u zagrebačkoj Tvornici Kulture. Zagreb je posjetio i nedavno kada je u sklopu projekta AKUSTIKA pred oduševljenom publikom premijerno izveo “ogoljene” verzije nekih od pjesama.
U okviru europske turneje u sezoni 2024/25, 22. 11. nastupa u Bulevar booksu u Novom Sadu, a nakon Zagreba putuje u Makedoniju gdje će 29. 11. nastupiti u Skopju na PIN showcase festivalu i konferenciji. Zatim. 20.12. priprema koncert u velikoj sali Doma omladine u Beogradu, dok će se iduće godine, 16. 01. predstaviti na Eurosonic festivalu u Groningenu u Nizozemskoj, te 13. 02. na MENT festivalu u Ljubljani.
U duhu poruke stvaralaštva Luke Rajića – u spotu sudjeluju ostala Deca novog milenijuma – bend: Mila Milačić (klavijatura), Mina Knežević (gitara), Ana Protulipac (bas), Jana Dimitrović (bubanj), kao i zbor koji čine: Igor Rajić, Adrijana Pindović, Maša Marković, Tamara Milošević, Milica Terzić, Dragana Zorić, Olga Andrić, Matija Tošović, Marko Nikolić, Strahinja Jeftić, Aleksa Mitranic, Luka Grumić.
Na spotu su radili prijatelji, dugogodišnji suradnici i (multi)talentirani autori – Emilija Terzić (režija, scenarij, montaža, art direkcija), Jovan Radaković (direktor fotografije, kolor), Maja Tucić (produkcija), Igor Rajić (montaža), Marko Ječmenica (stajling), Marija Stošić (šminka), Marina Milanović (grafički dizajn), Jelena Pantelić (fotografkinja).
Ovaj magični audio vizualni projekt pomogli su i asistenti svih sektora – Milica Maletin (režija), Lana Milešević (produkcija), Aleksandra Perović (kostimi).
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.