Luka Nižetić u finalu Dore izveo je pjesmu ‘Južina‘. Koreografija osmišljena u suradnji s renomiranom Larisom Lipovac, upečatljivi kostimi iz radionice cijenjenog Silvija Vujičića, te vizualna produkcija pod vodstvom Aleksandra Rapaića samo su dijelovi mozaika koji je oblikovao ovu scensku izvedbu.
Luka Nižetić zapalio atmosferu na Dori
Pripreme za nastup uključivale su ne samo glazbene probe, već i intenzivne plesne i vokalne treninge. Svaki pokret, svaki kadar, svaka nota mora biti dio skladne cjeline koja će dočarati atmosferu pjesme. “Južina” nije samo pjesma – ona je iskustvo, emotivno i vizualno putovanje koje će publiku povesti u svijet nemira i iščekivanja.
‘Vizualni identitet pjesme za mene je jednako bitan kao i sama glazba, jer smatram da uz melodiju i tekst njezin vizualni doživljaj može dodatno pojačati atmosferu i emociju kod publike. S ‘Južinom’ mi je posebno bilo važno da vizualno uhvatimo taj osjećaj nemira, lude energije koja se nakuplja u zraku i manifestira na unutarnje stanje i ponašanje’, rekao je.
Kada umjetnost progovori hrabro, originalno i sa stavom – nagrade ne izostaju. Upravo se to dogodilo s dokumentarno-igranim filmom Fiume o morte! redatelja Igora Bezinovića, koji je na netom završenom 72. Pulskom filmskom festivalu osvojio nevjerojatnih šest Zlatnih Arena, uključujući onu za najbolju režiju – i time se učvrstio kao filmski highlight ljeta.
Nakon što je splitski Park Mladeži ponovno bio epicentar elektroničke euforije, ULTRA Europe se preselio na more – doslovno. Festival koji već godinama nadmašuje sam sebe, ovoga je tjedna spojio hedonizam, glazbu i čisti mediteranski luksuz kroz svoj jedinstveni koncept Destination ULTRA. A Brač i Vis? Ovih su dana više nalikovali Ibizi nego mirnim jadranskim otocima koje poznajemo iz razglednica.
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Kad prvi taktovi prođu kroz zrak iznad Dunava, a sunce zalazi iza impozantnih bedema Petrovaradinske tvrđave, znaš da si na mjestu gdje prestaje svakodnevica, a počinje nešto više – doživljaj. Exit 2025 nije bio samo još jedan festival – bio je trenutak koji te uhvati, preplavi i ostane s tobom.
Split nije spavao. Tri dana, tisuće ritmova, deseci tisuća duša – sve je kulminiralo u jednom trenutku: završnoj večeri ULTRA Europe 2025, kad su Afrojack, Martin Garrix i Hardwell tresli Park Mladeži kao da se Zemlja okreće oko njihove glazbe. I možda se i okreće – barem za sve one koji znaju da ULTRA nije samo glazba, već životni stil.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.
Ljeto u Opatiji ima svoj zvuk – i sinoć je zvučalo kao "Sofia". Na velikoj sceni Ljetne pozornice, okupanoj mjesečinom i morskim povjetarcem, nastupio je karizmatični Alvaro Soler i oduševio publiku svojim prvim koncertom u Hrvatskoj. Bio je to trenutak koji se dugo čekao, a kad se napokon dogodio – nadmašio je očekivanja.