Kad se zatresla Lauba: party godine o kojem svi pričaju
U posljednje dvije godine, Lauba - kuća za ljude i umjetnost - postala je epicentar najglamuroznijih događanja u Zagrebu zahvaljujući spektakularnim zabavama koje je organizirao HELLO! magazin Hrvatska.
Ove večeri nisu bile samo zabave, već prave proslave stila, elegancije i društvenog života, okupljajući brojne poznate osobe, influencere i ljubitelje sofisticiranih događanja.
U travnju 2024. godine, HELLO! Hrvatska proslavio je svoj prvi rođendan još jednom spektakularnom zabavom u Laubi.Petar Grašo bio je glavna glazbena zvijezda večeri, a gosti su uživali u njegovim hitovima poput “Ako te pitaju” i “Voli me”.Proslava je bila obilježena crvenim tepihom, elegantnim dress codeom i prisutnošću brojnih poznatih osoba poput Jelene Veljače, Aleksandre Dojčinović i Antonije Blaće.
Ove proslave u Laubi nisu samo događaji, već simboli luksuza, stila i društvenog prestiža.HELLO! magazin Hrvatska uspio je stvoriti događanja koja se pamte i o kojima se priča, postavljajući nove standarde za društvene događaje u Hrvatskoj.
Za potpuni doživljaj ovih nezaboravnih večeri, pogledajte našu bogatu galeriju fotografija i videozapisa koji prenose atmosferu i sjaj HELLO! zabava u Laubi.
Jedan od najutjecajnijih svjetskih lifestyle medija, HELLO! magazin, sinoć je po treći put zaredom okupio brojne poznate na ekskluzivnom partyju, koji je još jednom potvrdio status najiščekivanijeg događaja sezone. Tko bi drugi mogao povesti okupljene u sjajnu večer u velikom stilu, nego najveća regionalna zvijezda – Severina?!
Upravo je Severina prije tri godine glazbom obilježila dolazak HELLO! magazina u Hrvatsku, a sada se ponovno vratila na pozornicu zagrebačke Laube kako bi zajedno sa stotinama uzvanika proslavila treću obljetnicu glamura, vjerodostojnog novinarstva i priča koje se pamte.
HELLO! Hrvatska i dalje ostaje vjeran svojoj filozofiji – bez tračeva, bez nagađanja. Samo istinite i provjerene informacije o poznatima koje čitatelji i sami žele čuti.
Taj je pristup prepoznala i podržala čitava plejada slavnih, koji s povjerenjem dijele svoje priče na HELLO! portalu.
Glavni urednik, Nikola Grbin, naglasio je kako je “predivno gledati kako se vizija HELLO! magazina u Hrvatskoj iz godine u godinu pretvara u stvarnost – s integritetom, točnošću i stilom”.
Treći HELLO! party još je jednom okupio brojne poznate – glazbenike, glumce, voditelje, sportaše i modne insajdere – koji su svojim dolaskom potvrdili kako je ovo postala prava tradicija i nezaobilazan društveni događaj.
HELLO!, dio globalne HOLA! grupe koja od 1944. donosi dašak glamura u domove čitatelja diljem svijeta, i dalje u Hrvatskoj gradi isti put – s elegancijom, vjerodostojnošću i, naravno, najboljim provodom.
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je ispunjena do posljednjeg mjesta na božićnom koncertu Marije Husar Rimac i Ivane Husar Mlinac. Ulaznice su rasprodane mjesec i pol dana unaprijed, a publika je očito prepoznala da ih očekuje glazbeni događaj izvan uobičajenog. Sestre Husar ponudile su potpuno novo iskustvo zahvaljujući svježim aranžmanima i vrhunskoj produkciji producenta Filipa Gjuda.
Riječ je o prvom ovakvom konceptu izvan Austrije, a na zagrebačku pozornicu dolazi izvorni bečki orkestar Strauss Capelle Vienna pod umjetničkim vodstvom Francisca Supina.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.