U povodu 125. obljetnice postojanja, tvrtka Pepsi-Cola oživljava neke od svojih najlegendarnijih reklama, piše Forbes.
Mnoge su ponovno postavljene na YouTube kanal tvrtke, a odabrane reklame iz povijesti su prikazane tijekom ovogodišnje dodjele MTV Video Music Awards 12. rujna.
Među reklamama koje su ponovno prikazane je i Madonnina reklama za Pepsi uz hit “Like A Prayer” iz 1989., koja je u vrijeme izlaska bila izrazito kontroverzna.
Kontroverzna Madonnina reklama za Pepsi povučena je nakon samo nekoliko dana
Unatoč činjenici da je prije nekoliko desetljeća Pepsi izgubio milijune dolara na reklami i naštetio svom imidžu u očima brojnih potrošača, tvrtka se predomislila.
Ono što je nekoć bio veliki problem sada je lijepa uspomena na prošlost, a reklama je ponovno prikazana na TV-u desetljećima nakon što se prvi put pojavila na malim ekranima.
Medijska scena bila je potresena 1989. kada je objavljeno da je Pepsi potpisao partnerstvo s Madonnom,koja je tada bila pop zvijezda u usponu, za čak pet milijuna dolara, u to vrijeme nevjerojatan iznos za ugovor za sponzorstvo.
Ugovor je bio usredotočen na njezinu pjesmu “Like a Prayer“, koja bi se koristila za nadolazeću televizijsku reklamu. Suradnja je nadišla samo TV spot, jer je također uključivala sponzorstvo Madonnine tada nadolazeće globalne turneje.
Reklama je trebala predstaviti pjesmu “Like a Prayer”, pružajući Madonni i njezinoj izdavačkoj kući neviđenu priliku da novu pjesmu predstave milijunima diljem svijeta praktički besplatno.
Dan nakon što je premijerno prikazana Madonnina reklama za Pepsi, koju je vidjela ogromna publika, izbio je skandal kada je službeni video spot za pjesmu “Like a Prayer” premijerno prikazan na MTV-u.
Provokativni video, prepun kontroverznih vjerskih slika, izazvao je globalnu reakciju, posebice kršćanskih organizacija, uključujući i Vatikan.
Madonnina reklama za Pepsi ponovno je prikazana na TV-u nakon više od trideset godina
Pepsi očito nije predvidio problem, budući da reklama prikazuje Madonnu ne nužno kao nevinu, ali svakako ne kao kontroverznu ili seksualnu ženu.
Problemi koji su se pojavili nisu se odnosili na samu reklamu, ali budući da je ona koristila kontroverznu novu pjesmu, čiji je spot bio toliko skandalozan, javnost ih je povezala.
Madonna je 1989. objavila kontroverzni spot za pjesmu Like a Prayer koji je izazvao buru u javnosti.FOTO: PROFIMEDIA
Kao odgovor na nevjerojatan pritisak raznih vjerskih skupina diljem svijeta, Pepsi je povukao kampanju. Gigant gaziranih pića učinio je što je mogao da objasni razliku između spota i reklame, ali šteta je već bila učinjena i Pepsi se distancirao od pjevačice. S druge strane, Madonna je zadržala milijune zajamčene ugovorom, što je rezultiralo novčanim gubitkom za Pepsi.
Međutim sada, 2023. Pepsi je odlučio ponovno prikazati nekada kontroverznu reklamu kao važan dio ponosne 125-godišnje povijesti. Svijet se značajno promijenio u posljednjih 30 godina.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.