Kroz te četiri žanrovski različite pjesme, koje se slušaju u nizu, Konstrakta prolazi kroz razne teme vezane za umjetnu inteligenciju i mogućnosti koje ona sa sobom nosi.
“Šta će meni ko” govori o uspostavljanju emotivnog odnosa s umjetnom inteligencijom, što se relativno već i događa. U tom smislu, Konstrakta sugerira da nije nemoguće očekivati kako će svi drugi odnosi postati suvišni. “Muve” su povratak u analognu stvarnost kakve više nema, podsjetnik na čovjeka koji čini sve ne bi li se oslobodio svega što mu iole smeta ili zadaje bol te propitivanje uloge sjećanja koje čini važan dio identiteta, a čija autentičnost postaje upitna.
“Lorem ipsum” nas dalje vodi kroz ideju da sve što je jezik može biti “prepisano” na umjetnu inteligenciju. Čovjek tako postaje ljuštura koja sadrži podatke koji se mogu kopirati bilo gdje, a granica između stvarnog i digitalnog postaje nevidljiva. I na kraju, “Zauvek, sine”, polazi od fascinacije obećanjem besmrtnosti koje nudi digitalni um, do bježanja od njega.
Video za “Skup slova” traje 12 minuta, uključujući intro i outro koji dodatno objašnjavaju kontekst. Shodno temi, kroz video se izmjenjuju animacija i kadrovi snimani u selu Konstraktine bake Desanke, u Glibovcu. Animaciju i koncept prve pjesme potpisuje umjetnik Dr Formalyst, a animaciju četvrte potpisuju Strahinja Tadić i Kosta Đuraković. Režiju kadrova iz Glibovca gdje je ostala samo napuštena oronula kuća i gdje Konstrakta neprestano postavlja stol s praznim tanjurima, potpisuje Jasmin Cvišić.
Glazba je snimana u studiju Gruvlend. Autori glazbe su Jovan Antić, Milovan Bošković i Ana Đurić Konstrakta, koja potpisuje tekst. Na pjesmama su radili i njezini kolege iz Zemlje gruva – Maša Marković, Jovan Šatrić, Konstantin Sotirovski te Zoran Đuroski.
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Kad prvi taktovi prođu kroz zrak iznad Dunava, a sunce zalazi iza impozantnih bedema Petrovaradinske tvrđave, znaš da si na mjestu gdje prestaje svakodnevica, a počinje nešto više – doživljaj. Exit 2025 nije bio samo još jedan festival – bio je trenutak koji te uhvati, preplavi i ostane s tobom.
Split nije spavao. Tri dana, tisuće ritmova, deseci tisuća duša – sve je kulminiralo u jednom trenutku: završnoj večeri ULTRA Europe 2025, kad su Afrojack, Martin Garrix i Hardwell tresli Park Mladeži kao da se Zemlja okreće oko njihove glazbe. I možda se i okreće – barem za sve one koji znaju da ULTRA nije samo glazba, već životni stil.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.
Ljeto u Opatiji ima svoj zvuk – i sinoć je zvučalo kao "Sofia". Na velikoj sceni Ljetne pozornice, okupanoj mjesečinom i morskim povjetarcem, nastupio je karizmatični Alvaro Soler i oduševio publiku svojim prvim koncertom u Hrvatskoj. Bio je to trenutak koji se dugo čekao, a kad se napokon dogodio – nadmašio je očekivanja.
Kad pomislite na idealan spoj obiteljske kemije, modnog senzibiliteta i iskrene ljetne radosti — na pamet vam zasigurno padnu oni. Najpoznatiji brat i sestra u Hrvatskoj ponovno su dokazali da stil teče njihovim venama. Ovoga ljeta zablistali su u ležernom, ali savršeno koordiniranom izdanju koje spaja udobnost, retro vibru i eleganciju bez truda.
Ako postoji par koji iznova potvrđuje da stil i ljubav idu ruku pod ruku, onda su to zasigurno Nataša Janjić Medančić i njezin suprug Nenad. Na nedavnom pojavljivanju, Nataša i Nenad pokazali su kako izgleda kada dvoje ljudi modno dišu kao jedno — i to bez greške.
Daniel Kušan ne režira samo filmove – on režira avanture, izazove i neizvjesnosti koje se događaju iza i ispred kamere. Njegova je kreativnost jazz improvizacija, a filmski set otok na kojem ništa nije predvidivo, ali sve može biti čarolija. Od prvog filma o Kokovu, do najnovijeg „Bumbarova ljeta“, Kušan kao da se igra s filmskim jezikom, ali nikad bez ozbiljnosti pripovjedača.