Karizmatičan i perspektivan pop pjevač James Night 2024. godinu započinje neodoljivim singlom “Nebo plače” s kojim se plasirao među 24 odabrane pjesme za Doru 2024., te će se natjecati za izbor najbolje pjesme koja će predstavljati Hrvatsku na ovogodišnjoj Euroviziji. U prvim anketama portala Eurosong.hr i Index.hr nalazi se na visokom trećem mjestu kao jedan od favorita za ovogodišnju Doru.
“Trenutno sam u pripremama, jako sam fokusiran – razmišljam o svakom detalju dok se pripremam za nastup. Važnim stvarima uvijek pristupam uz tonu organizacijske dokumentacije, papirologije i planova. Svaki detalj na kojeg možemo utjecati moj tim i ja prelazimo deset puta, a sve što mogu reći je da se nadam da ću barem dio sreće, euforije, ali i nostalgije koju osjetim kroz pjesmu prenijeti i na publiku. Sad, kako će to sve izgledati – ne znam, svemiru prepuštam da poslaže detalje, ali ono štoznam je da ću dati sve od sebe.”
Pjesmu karakterizira plesna melodija kojom James pjeva nadahnjujući tekst o oslobođenju: “Pjesmu sam napisao prije koji mjesec nakon jednog noćnog izlaska u kojemu sam upoznao curu koja se bori s vlastitim identitetom skrivajući ono što zapravo želi, a završio je kratkom porukicom koju sam joj napisao na papir – poruka koja je postala podloga za cijeli tekst pjesme. Spomenula je par puta da joj je život poput filma kojeg bi i sama voljela pogledati – pa se nadam da je pjesma bar donekle dovoljno snažna da ispriča dio njezine priče“, o inspiraciji za pjesmu izjavio je James Night.
Iza teksta pjesme stoji James Night, dok uz njega glazbu i aranžman potpisuje njegov prijatelj Pete Spruce, producent poznat po hitovima “Don’t Let Me Go”, “Hold My Love” i “Toxic”. Pete je radio i master pjesme, a mix su radili on i Rommuald Klemm, uspješan češki inženjer koji je nedavno dobio prestižno Dolby Atmos priznanje. Pjesmu prati lyric video iza kojeg stoji Jamesov kreativni tim, Night Production.
“Kako je tekst pomalo nostalgičan, htio sam dostaviti i poznat zvuk – naravno uz male preinake i ubacivanja nekih trenutaka iz drugih žanrova, ali u srži ovo je čisti dance pop“, rekao je James o pjesmi.
Nebo plače nesumnjivo će potaknuti slušatelje na ples te će svojim nezaboravnim zvukom zasjati na radio postajama diljem Lijepe Naše te u regiji, ali i na Dorinoj spektakularnoj pozornici.
“Vidimo se u veljači, uživo ili s malih ekrana – čuo sam da najavljuju kišu!”, poručuje James.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.