Hrvatski saksofonist osvojio svijet – novi album oduševljava!
Najnagrađivaniji hrvatski saksofonist, čija se glazba emitira na četiri kontinenta, na albumu ‘Love Songbook’ donosi instrumentalne obrade svjetskih ljubavnih hitova.
On nije samo vrstan saksofonist, zbog čega su ga svjetski radijski urednici nazvali ‘The Croatian Sensation’, kojeg poznajemo po suradnjama s Massimom, Parnim valjkom, Dinom Dvornikom i Songkillersima, već je i dugogodišnji glazbeni producent Jazz orkestra i Tamburaškog orkestra Hrvatske radiotelevizije. U karijeri dugoj više od 30 godina osvojio je 17 glazbenih nagrada Porin, šest nagrada Status za najboljeg instrumentalista, Crnog mačka kao i Rock&Off.
Tako je i ove godine Geržinanominiran za Porin u tri kategorije i to kao izvođač za skladbu ‘Se è vero che ci sei’ (Trag u beskraju) za najbolju instrumentalnu izvedbu izvan klasične i jazz glazbe te kao producent na dva albuma HRT-ovih ansambala: ‘Moja Kuba’ za najbolji album jazz glazbe te ‘Lorca, flamenco i tambura’ za najbolji World Music album. Sudjelovao je na više od 140 diskografskih izdanja, komponirao glazbu za film, izvođače popularne glazbe, špice za televizijske emisije, radio postaje te vodio nekoliko ansambala.
Sada je objavio sedmi album ‘Love Songbook’s 12 instrumentalnih obrada bezvremenskih ljubavnih hitova. Ondje su se tako našle pjesme Nata Kinga Colea, Barbre Streisand, Phila Collinsa, Eda Sheerana, The Police, Eltona Johna…
– Želio sam obraditi pjesme iz različitih razdoblja i to one koje su ostavile trag u svjetskoj glazbenoj baštini. Nije bilo lako jer ih ima za nekoliko albuma. Vodio sam se idejom kako moraju dobro zvučati u instrumentalnoj varijanti i biti ugodne za sviranje uživo. Neke od njih su mi favoriti, koje sam oduvijek želio obraditi poput ‘Nothing Compares 2 U’ ili ‘When I Fall In Love’. Veliki sam obožavatelj svih autora zastupljenih na albumu – govori Geržina.
Na albumu su sudjelovali eminentni glazbenici: Jurica Leikauff, Marko Lazarić, Henry Radanović, Yogi Lonich, Alen Svetopetrić, Elvis Penava, Martin Petračić, Mario Klarić i Filip Vincek. Uz njih te Geržininu sviračku snagu i emocije, publika će moći uživati u novom glazbenom ruhu kultnih balada uz romantične zvukove saksofona. No svega toga ne bi bilo da objavu albuma nije ‘pogurala’ Igorova supruga s kojom je na Valentinovo proslavio 21 godinu braka.
– Supruga Andrea godinama mi ‘baca bubu u uho’ kako trebam snimiti obrade ljubavnih pjesama. Ideja je konačno sazrela, a neki od hitova na albumu njezini su favoriti poput ‘Woman In Love’ i ‘I Want To Know What Love Is’. Inače je velika obožavateljica moje autorske glazbe jer što joj drugo preostaje – kaže kroz smijeh Igor.
Ovaj zagrebački skladatelj, producent te saksofonist svjetskog glasa uspješan je i izvan granica Hrvatske. Njegove virtuozne izvedbe odjeknule su i u inozemnom radijskom eteru pa se Igor može pohvaliti kako ima obožavatelje širom svijeta, a oduševio je i tamošnje kritičare.
Svjetsku smooth jazz scenu osvojio je još 2012. autorskim instrumentalnim albumom ‘Metropolis’, a potom i ‘One Click World’ te ‘Bucket list’. Imao je i uspješnu suradnju s češkom saksofonisticom Magdalenom Chovancovom na singlu ‘Eastern Magic’. Također, ekskluzivno je nastupio na Saint Martin Jazz Festivalu u Mađarskoj, radio s američkom producentom, pjevačem i tekstopiscem Tyom Causeyem, a svirao je i s Hubertom Tubbsom, prvim vokalistom legendarnog benda Tower of Power.
Geržina je jedan od naših rijetkih instrumentalista čija se glazba emitira na četiri kontinenta i to u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi te Australiji.
Album ‘Love Songbook’ dostupan je na svim streaming platformama, a kako zvuče legendarni hitovi na saksofonu poslušajte OVDJE.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.