‘Teatar tour‘, u sklopu kojeg će grupa Pavel do početka travnja obići još četiri hrvatska grada, nije mogao bolje početi. Osijek je dočekao grupu Pavel s oduševljenjem, a publika u koncertnoj dvorani ‘Franjo Krežma‘ bila je očarana izvedbama koje su ispunile večer magijom i emocijama.
Glazbeni repertoar priznate i hvaljene grupe, koja već gotovo dvadeset godina osvaja publiku svojim prepoznatljivim izričajem, obuhvatio je njihove najljepše pjesme sa svih dosadašnjih šest studijskih albuma, uključujući i aktualni ‘FM/AM’ , dok su novi aranžmani nekih od njih dali poseban šarm dobro poznatim hitovima. Atmosfera je bila nevjerojatna, a reakcije publike pokazale su koliko je Pavel omiljen u ovom gradu.
Grupa Pavel oduševila je publiku u Osijeku svojim emocijama i energijom
Koncert je otvoren pjesmom ‘Velike uši’ s Aljoševog samostalnog albuma ‘Što ćemo raditi do kraja života’, da bi već na drugoj pjesmi, ‘Everest’, ulaskom Tonke na pozornicu atmosfera se digla i ostala takva do kraja koncerta. Kako je koncert odmicao, emocije su se nizale jedna za drugom, a vrhunac je bio kada su izvedeni hitovi kao što su ‘Zbog tebe’, ‘Do mjeseca’, ‘Ljubav’’, ‘Autentično osrednji’, ‘Poslije nas‘ i ‘Lažu devedesete‘.
Odlično raspoloženi Tonka i Aljoša uz podršku članova benda u sastavu Stipe Mađor na trubi, Dean Melki na violini, Toni Tkalec na gitari, Josip Radić na bas gitari, Filip Hrelja na bubnju, Arsen Ereš na saksofonu I Tomislav Modrić na klavijaturama, u naredna dva sata proveli su sve prisutne kroz glazbeno putovanje u kojem je Aljoša prisutne počastio i svojim anegdotama i zanimljivim pričama o inspiraciji za pjesme.
‘Najbolje moguće otvaranje turneje, divna dvorana, prekrasna publika. Sav stres oko višemjesečnih priprema, umor, viroze, sve je nestalo s prvim odsviranim taktom. Zahvalni, zadovoljni i mirni jedva čekamo ostale datume.’ nakon koncerta još pod dojmom prijema publike izjavio je Aljoša, frontman i autor svih Pavelovih pjesama.
Najemotivniji i, rekli bismo, najintimniji dio koncerta zasigurno je bio kada su Aljoša i Tonka, uz podršku ostalih članova benda i same publike, otpjevali a cappella bezvremenski hit Novih fosila ‘Sanjaj me‘.
Tonka je svojim izvanrednim vokalom i energijom dodatno obogatila svaku izvedbu što je prepoznala publika te ju često nagrađivala pljeskom dok je ona pred kraj nastupa izjavila: ‘Divna ste publika. Iskreno, nema ljepšeg i dražeg mjesta na kojem bih trenutno bila i slavila Valentinovo. Inače nismo nešto od slavlja – ostanemo doma, naručimo pizzu i gledamo TV, ali mislim da mi ovo večeras konkurira za najbolje Valentinovo ikad u životu. Hvala Osijek, sretno Valentinovo, voli vas Pavel.’
Grupa Pavel u sklopu Teatar Toura posjetit će sve najveće hrvatske gradove
Pavel je pokazao da ima repertoar koji se sjajno uklapa u manje prostore, kao što su kazališta i manje dvorane, a vidno zadovoljna publika svaku od izvedenih pjesama nagradila je glasnim pljeskom pozvavši bend na bis na kojem su završno izveli ‘Čuvaj me’ i ‘Ako si za, mogli bi jednom izaći’.
Sinoćnjim koncertom Pavelovci su službeno otvorili Teatar tour i pokazali da su spremni za preostale gradove koji ih čekaju u sklopu toura.
Nakon Osijeka, put ih vodi u Rijeku, 08.03. za Dan žena (HKD Sušak), 14.03. u Split (KD Ivo Tijardović), 22.03.u Zadar (HNK Zadar) i 04.04. u Zagreb (GDK Gavella).
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.