Dobitnik 13 Grammy nagrada, koji je preminuo u svibnju 1998. u dobi od 82 godine, upravo je ušao u top 20 Billboard Hot 100 s pjesmom Jingle Bells iz 1948. godine.
Snimka je skočila s 28. na 20. mjesto na Hot 100 ljestvici koja datira iz 23. prosinca, izvještava Billboard. Sinatrin božićni hit postao je njegov četvrti hit u Top 20 na Hot 100 ljestvici i njegova prva pjesma koja je dosegnula Top 20 nakon 1967. godine.
Od 8. do 14. prosinca, streaming pjesme ovog pokojnog pjevača povećao se za 19%, s ukupno 16,9 milijuna streamova u Americi. Osim toga, pjesma je dosegnula 15,3 milijuna slušatelja na radio postajama svih formata i ostvarila 1 000 preuzimanja, prenosi Luminate, prema Billboardu.
Pjesmu je napisao James Lord Pierpont i objavljena je 1857. godine.
Frank Sinatra i Jingle Bells: Popularne su i verzije drugih izvođača
Druge verzije ove klasične božićne pjesme također su se našle na Billboard Top 100, uključujući obrade koje su izveli Kimberley Locke, Glee Cast, Lauren Daigle i Meghan Trainor.
Verzija koju je otpjevala Locke dosegnula je prvo mjesto na Billboard Adult Contemporary Top 30 ljestvici 2006. godine, dok je izvedba Glee Casta dosegnula deseto mjesto na Billboard Holiday Digital Top 25 ljestvici prodaje pjesama 2010. godine. Daigleina verzija dosegnula je treće mjesto na Billboard Christian Airplay top 50 ljestvici 2016. godine.
Verzija Meghan Trainor trenutno se nalazi zajedno sa Sinatrinom obradom na Holiday 100 ljestvici, pri čemu je njezina obrada dosegnula 74. mjesto.
Osim “Jingle Bells”, još tri pjesme Franka Sinatre plasirale su se na ljestvice: “Strangers in the Night“, koja je bila na vrhu 1966. godine; “That’s Life“ koja je dosegnula vrhunac na 4. mjestu u prosincu 1966. godine; i “Somethin’ Stupid“, s njegovom kćeri Nancy, koja je ostala na prvom mjestu četiri tjedna počevši u travnju 1967. godine.
Dobitnik Oscara za film “From Here to Eternity“ prvi je put zabilježio uspjeh na ljestvici Hot 100 u listopadu 1958. Međutim, 1940. godine bio je na prvom mjestu Billboardove ljestvice prodaje pjesama nakon što je otpjevao vokale na pjesmi “I’ll Never Smile Again“Tommyja Dorseyja. Ta je pjesma dosegnula prvo mjesto te godine.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.