Eugen objavio prvu pjesmu nakon Dore! Poslušajte “Dišem” i ne propustite spot kakav se u Hrvatskoj rijetko viđa
Nakon zapaženog nastupa na Dori 2024., karizmatični glazbenik Eugen vraća se s novim glazbenim ostvarenjem koje obećava osvojiti simpatije domaće publike. Njegova najnovija pjesma, nazvana "Dišem", predstavlja intrigantan umjetnički izraz i prvi je njegov singl nakon nastupa na natjecanju za Eurosong.
Eugena je publika sjajno prihvatila zahvaljujući prethodnoj uspješnici “Tišine”, koja je bila jedna od najemitiranijih pjesama na radijskim postajama i osvojila je brojne glazbene ljestvice te se našla među top 10 pjesama na Shazamu u Hrvatskoj. Kako pjevač sam kaže, i dalje je aktualna budući da mu publika svakodnevno šalje poruke. Prema riječima kritičara, “Tišine” su donijele svježinu i originalnost na domaću glazbenu scenu, stvarajući val pozitivnih reakcija i uspjeha za mladog glazbenika koji je tek na početku svog glazbenog puta, nakon što se u glumačkom već ostvario zasluživši najveću nagradu Hrvatskog glumišta za mlade glumce.
“Pjesma ‘Dišem’ govori o novom početku, oslobađanju starih misli, energije, o micanju starog tereta te pronalasku novog sebe. Kao što i stihovi pjesme govore, ‘napokon dišem’. Sretan sam što imam priliku objaviti novu pjesmu tek nekoliko mjeseci od prvijenca i velikog nastupa i iskustva na Dori koje je poslužilo kao sjajan poučak i temelj za rad. Veselim se reakcijama publike!”, motivirano govori Eugen.
Spot za pjesmu “Dišem” ističe se svojom artističkom izvedbom, postavljajući Eugena pod povećalo i budno oko publike. Kroz izražajne vizuale i simboliku te skulpture umjetnice Alane Kajfež, spot izaziva publiku na vlastitu interpretaciju pjesme i glavnog lika.
Redateljica Mirna Zgrabljić o spotu kaže:“Eugen u sebi krije nešto duboko mistično, a istovremeno zrači toplinom i umjetničkom kreativnošću. Brzo smo ‘kliknuli’ u idejama. Eugen mi je dao potpuno povjerenje da kroz vizualni dio pjesmi utkam još nekoliko slojeva koje sam iščitala iz same pjesme, a pjesma me osvojila na prvo slušanje. Želimo da svatko spot tumači na vlastiti način te da kroz prizore svatko ima vlastite asocijacije. Posebno zahvaljujemo Eugenovim kolegicama s akademije, sjajnim glumicama Josipi Anković, Teni Belčić, Maji Jakoliš, Madi Peršić, Romini Tonković i Petri Tunjić.”
Nastavljajući svoj glazbeni put, Eugen je ponovno surađivao s jednim od najcjenjenijih producenata u državi, Lockroomom i sjajnom glazbenicom Anyom G. U već postojeći trokut ljudi ovaj put se ubacio i Jan Jakovljev svojim glazbenim iskustvom i znanjem. Njihova suradnja već je rezultirala uspjehom, a publika s nestrpljenjem iščekuje kako će se nova pjesma “Dišem” uklopiti u fonoteku koju će, očito, zajedno stvarati.
Na publici je da procijeni Eugenovu novu pjesmu “Dišem”, a mi vjerujemo da će njezin artistički pristup i vrhunski spot ostaviti snažan dojam u glazbenom svijetu. Pratite Eugenove društvene mreže za najnovije informacije i više sadržaja.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.