Slavni reper Eminem(51) u novoobjavljenoj pjesmi iznio je detalje svoje zlouporabe droga i borbe s ovisnošću. U pjesmi “Lace It“ s trećeg postumnog albuma repera Juice WRLD-a koji je preminuo od predoziranja 2019., Eminem surađuje s pokojnim reperom i Bennyjem Blancom. U dijelu koji repa Eminem spominje gotovo kobno predoziranje iz 2007. godine.
Eminem je u novoj pjesmi govorio o svojoj borbi s ovisnošću
“Daj sve od sebe kako bi preokrenuo neuspješno koketiranje sa sigurnom smrću i vrati se svom promethazinskom porivu / Je****i vrag koji vreba, izgubiš najboljeg prijatelja, smiješi se / Probudiš se i sve te boli i dok spiralno padaš slušaj / Znam samo kako je to kad / Počneš sporo onda prije nego što primijetiš miksaš’” Eminem repa.
“Imao sam sreće što je moj bijeg bio uzak i ne / mislim da uzimam zdravo za gotovo da sam još uvijek ovdje sintetički heroinu ti / Pokušao si me ubiti, a zatim si ubio Jarada, zar ne“, dodao je.
Eminem se prije 16 godina skoro predozirao dok ga nije spasio Elton John
Reper Juice WRLD, pravim imenom Jarad Anthony Higgins, preminuo je 2019. u dobi od samo 21 godine nakon što se predozirao oksikodonom, vrstom opioida, odnosno lijekom namijenjenim olakšavanju boli.
Reper Juice WRLD preminuo je 2019. u dobi od samo 21 godine.FOTO: PROFIMEDIA
U svojemu kratkom životu objavio je dva albuma, Goodbye & Good Riddance iz 2018. te Death Race for Love iz 2019., koji je bio na prvome mjestu Billboard Top 200 ljestvice. Nakon smrti objavljena su mu dva albuma. Treći The Party Never Ends izlazi sljedeće godine, a na njemu će se naći i ova suradnja s Eminemom.
Eminem je i ranije govorio o svome iskustvu s narkoticima. Sredinom 2000-tih, u danima najveće slave, postao je ovisan o lijekovima na recept poput Vicodina i Valiuma, a kasnije je prešao na Metadon. Upravo se njime predozirao u prosincu 2007, kada je završio na hitnoj te bio na rubu smrti. Odviknuo se sljedeće godine te je od travnja 2008. čist. Prema njegovom priznanju, na putu do izlječenja pomogao mu je slavni Elton John, koji ga je stalno posjećivao i pazio da ne poklekne.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.