Slavni reper Eminem(51) u novoobjavljenoj pjesmi iznio je detalje svoje zlouporabe droga i borbe s ovisnošću. U pjesmi “Lace It“ s trećeg postumnog albuma repera Juice WRLD-a koji je preminuo od predoziranja 2019., Eminem surađuje s pokojnim reperom i Bennyjem Blancom. U dijelu koji repa Eminem spominje gotovo kobno predoziranje iz 2007. godine.
Eminem je u novoj pjesmi govorio o svojoj borbi s ovisnošću
“Daj sve od sebe kako bi preokrenuo neuspješno koketiranje sa sigurnom smrću i vrati se svom promethazinskom porivu / Je****i vrag koji vreba, izgubiš najboljeg prijatelja, smiješi se / Probudiš se i sve te boli i dok spiralno padaš slušaj / Znam samo kako je to kad / Počneš sporo onda prije nego što primijetiš miksaš’” Eminem repa.
“Imao sam sreće što je moj bijeg bio uzak i ne / mislim da uzimam zdravo za gotovo da sam još uvijek ovdje sintetički heroinu ti / Pokušao si me ubiti, a zatim si ubio Jarada, zar ne“, dodao je.
Eminem se prije 16 godina skoro predozirao dok ga nije spasio Elton John
Reper Juice WRLD, pravim imenom Jarad Anthony Higgins, preminuo je 2019. u dobi od samo 21 godine nakon što se predozirao oksikodonom, vrstom opioida, odnosno lijekom namijenjenim olakšavanju boli.
Reper Juice WRLD preminuo je 2019. u dobi od samo 21 godine.FOTO: PROFIMEDIA
U svojemu kratkom životu objavio je dva albuma, Goodbye & Good Riddance iz 2018. te Death Race for Love iz 2019., koji je bio na prvome mjestu Billboard Top 200 ljestvice. Nakon smrti objavljena su mu dva albuma. Treći The Party Never Ends izlazi sljedeće godine, a na njemu će se naći i ova suradnja s Eminemom.
Eminem je i ranije govorio o svome iskustvu s narkoticima. Sredinom 2000-tih, u danima najveće slave, postao je ovisan o lijekovima na recept poput Vicodina i Valiuma, a kasnije je prešao na Metadon. Upravo se njime predozirao u prosincu 2007, kada je završio na hitnoj te bio na rubu smrti. Odviknuo se sljedeće godine te je od travnja 2008. čist. Prema njegovom priznanju, na putu do izlječenja pomogao mu je slavni Elton John, koji ga je stalno posjećivao i pazio da ne poklekne.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.