Kada su nedavno objavljene nominacije za Country Music Awards (CMA), najveću dodjelu nagrada u tome žanru, a na njima nije bilo Beyonceinog albuma Cowboy Carter, mnogi su poludjeli.
Sada je Dolly Parton, legenda žanra, dala svoje mišljenje i smirila uzburkane duhove.
Dolly Parton misli da postoji puno odličnih country izvođača
“Pa, nikad se ne zna”, rekla je pjevačica o nagradama kada ju je Variety upitao da procijeni ono što mnogi obožavatelji nazivaju “pljačkom.” Dolly se naposljetku nije složila, objašnjavajući: “Postoji toliko prekrasnih country izvođača u tom polju country glazbe, vjerojatno su mislili, ‘Ne možemo izostaviti neke od onih koji su proveli cijeli život u tome.’”
Pjevačica je dodala da nije ni primijetila da Cowboy Carter nije nominiran dok joj netko drugi nije skrenuo pažnju na to.
“Bio je to prekrasan album,” nastavila je. “Može biti vrlo, vrlo ponosna, i mislim da su je svi u country glazbi pozdravili i mislili da je to dobro. Tako da ne mislim da je to bila stvar isključivanja, da je to netko namjerno učinio.”
Parton je tada utvrdila da se nominacije svode samo na “što su country umjetnici radili“, osobito oni koji uspijevaju na country ljestvicama “cijelo vrijeme“.
Dolly Parton smatra da Beyonce itekako ima pravo pjevati country
Iako Cowboy Carter nije dobio nijednu nominaciju, komercijalna popularnost albuma dovoljno govori o njegovom uspjehu. Vodeći singl “Texas Hold ‘Em je dosegao broj 1 na ljestvici country singlova, a cijeli album broj 1 na ljestvici country albuma. Time je Beyonce postala prva crnkinja kojoj je to uspjelo.
Među pjesmama na albumu nalazi se i Beyonceina obrada Dollyna klasika “Jolene“.
Braneći Beyoncéinu sposobnost da bude country umjetnica, Parton je ponovno pohvalila album, dodavši: “Mislila sam da je to sjajan album. Ona je djevojka sa sela iz Texasa i Louisiane, pa je odrasla s tom bazom. Nije kao da se pojavila niotkuda.”
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.