Kada su nedavno objavljene nominacije za Country Music Awards (CMA), najveću dodjelu nagrada u tome žanru, a na njima nije bilo Beyonceinog albuma Cowboy Carter, mnogi su poludjeli.
Sada je Dolly Parton, legenda žanra, dala svoje mišljenje i smirila uzburkane duhove.
Dolly Parton misli da postoji puno odličnih country izvođača
“Pa, nikad se ne zna”, rekla je pjevačica o nagradama kada ju je Variety upitao da procijeni ono što mnogi obožavatelji nazivaju “pljačkom.” Dolly se naposljetku nije složila, objašnjavajući: “Postoji toliko prekrasnih country izvođača u tom polju country glazbe, vjerojatno su mislili, ‘Ne možemo izostaviti neke od onih koji su proveli cijeli život u tome.’”
Pjevačica je dodala da nije ni primijetila da Cowboy Carter nije nominiran dok joj netko drugi nije skrenuo pažnju na to.
“Bio je to prekrasan album,” nastavila je. “Može biti vrlo, vrlo ponosna, i mislim da su je svi u country glazbi pozdravili i mislili da je to dobro. Tako da ne mislim da je to bila stvar isključivanja, da je to netko namjerno učinio.”
Parton je tada utvrdila da se nominacije svode samo na “što su country umjetnici radili“, osobito oni koji uspijevaju na country ljestvicama “cijelo vrijeme“.
Dolly Parton smatra da Beyonce itekako ima pravo pjevati country
Iako Cowboy Carter nije dobio nijednu nominaciju, komercijalna popularnost albuma dovoljno govori o njegovom uspjehu. Vodeći singl “Texas Hold ‘Em je dosegao broj 1 na ljestvici country singlova, a cijeli album broj 1 na ljestvici country albuma. Time je Beyonce postala prva crnkinja kojoj je to uspjelo.
Među pjesmama na albumu nalazi se i Beyonceina obrada Dollyna klasika “Jolene“.
Braneći Beyoncéinu sposobnost da bude country umjetnica, Parton je ponovno pohvalila album, dodavši: “Mislila sam da je to sjajan album. Ona je djevojka sa sela iz Texasa i Louisiane, pa je odrasla s tom bazom. Nije kao da se pojavila niotkuda.”
Postoji nešto gotovo mitsko u ljetnim koncertima pod zvijezdama – osobito kada se zvjezdano nebo nad pulskom Arenom spoji s umjetnicima koji mijenjaju pravila, brišu granice i oblikuju glazbu po svojoj mjeri. Ove godine, 8. kolovoza, u jedinstvenom ozračju tog antičkog amfiteatra, čeka nas večer kakva se ne događa često. U sklopu Adria Summer Festivala, pozornicu će najprije preuzeti enigmatični hrvatski elektropop duo Nipplepeople, a potom i neponovljiva Grace Jones – žena, mit, pokret.
Kada umjetnost progovori hrabro, originalno i sa stavom – nagrade ne izostaju. Upravo se to dogodilo s dokumentarno-igranim filmom Fiume o morte! redatelja Igora Bezinovića, koji je na netom završenom 72. Pulskom filmskom festivalu osvojio nevjerojatnih šest Zlatnih Arena, uključujući onu za najbolju režiju – i time se učvrstio kao filmski highlight ljeta.
Nakon što je splitski Park Mladeži ponovno bio epicentar elektroničke euforije, ULTRA Europe se preselio na more – doslovno. Festival koji već godinama nadmašuje sam sebe, ovoga je tjedna spojio hedonizam, glazbu i čisti mediteranski luksuz kroz svoj jedinstveni koncept Destination ULTRA. A Brač i Vis? Ovih su dana više nalikovali Ibizi nego mirnim jadranskim otocima koje poznajemo iz razglednica.
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Kad prvi taktovi prođu kroz zrak iznad Dunava, a sunce zalazi iza impozantnih bedema Petrovaradinske tvrđave, znaš da si na mjestu gdje prestaje svakodnevica, a počinje nešto više – doživljaj. Exit 2025 nije bio samo još jedan festival – bio je trenutak koji te uhvati, preplavi i ostane s tobom.
Split nije spavao. Tri dana, tisuće ritmova, deseci tisuća duša – sve je kulminiralo u jednom trenutku: završnoj večeri ULTRA Europe 2025, kad su Afrojack, Martin Garrix i Hardwell tresli Park Mladeži kao da se Zemlja okreće oko njihove glazbe. I možda se i okreće – barem za sve one koji znaju da ULTRA nije samo glazba, već životni stil.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.