Daria Korić objavljuje svoj novi samostalni singl “Čekaj i strpi se” i svojim autentičnim stilom i upečatljivim vokalom privlači sve veću pozornost publike
Kantautorica Daria Korić relativno je nova na glazbenoj sceni, ali svojim autentičnim stilom je zaintrigirala mnoge glazbene urednike. Svoj rad nastoji podijeliti sa što većom publikom koja ne ostaje ravnodušna na njezinu iskrenu i emotivnu prirodu koju pretače u glazbu.
Kako napominje sama autorica, sve njezine pjesme su biografske i to je ono što Dariju izdvaja od ostalih glazbenih izraza koji se pojavljuju na našoj glazbenoj sceni.
„U jednoj fazi života sam se uhvatila u klopci zvanoj “čekanje”, vrtjela sam se u krugu mrtvila i nadanja ali bez djelovanja. Tada sam shvatila da je čekanje kavez u kojem ne želim provoditi vrijeme dok život juri pored mene. Svatko ima svoje načine napuštanja mjesta u kojima se guše, a moj način prolaženja kroz sve izazove je pjesma“, izjavila je Daria koja se nada da će pjesma “Čekaj i strpi se” pronaći svoj put do onih koji se u njoj prepoznaju.
Na ovaj glazbeni uradak referirala se i poznata hrvatska pjesnikinja Sanja Baković koja je napisala sljedeće:
“Svako je od nas barem jednom u životu pao u vlast razarajuće čežnje neuzvraćene ljubavi koju je nekako valjalo preživjeti, u kojoj bi bilo lijepo ostati, a iz koje valja bježati i spašavati živu glavu. O tom gorko-slatkom iscrpljujućem stanju u kojem se miješaju žudnja i bol, govori novi singl kantautorice Darije Korić. Pjesmom “Čekaj i strpi se” Daria Korić predstavlja se kao cjelovita umjetnica, kao pjesnikinja, skladateljica i pjevačica. Njezin tamni i snažni baršunasti glas koji zahvaća duboko u škrinju emocija u ovoj skladbi u potpunosti dolazi do izražaja u maniri velikih ženskih vokala svjetskih razmjera. “Čekaj i strpi se” pjesma je o pobuni bića koje više ne želi čekati, ne želi sebe beskonačno držati u kutu, ne želi se umrtviti jer bi to dovelo do one opasne točke kada se gasi svaka moguća vitalnost. Ako govorimo o poeziji, pjesnički jezik Darije Korić profinjen je i značajno nadilazi uobičajene trendove uglazbljene poezije. Autorica nam prilazi kroz jasne slike, kroz proživljeno iskustvo i zato nam je bliska na sve načine, jer, nemoguće je stajati na mjestu i samo čekati, sreća je u kretanju, u novim perspektivama. “
Kao i kod prethodnih pjesama, autorica glazbe i teksta je Daria Korić, a za aranžman je zaslužan Rejhan Okanović. Uz njih, za dionice na violončelu je zaslužan Stin Lebar, dok je violu i violinu odsvirala Barbara Vlainić. Pijanist Tomislav Gojanović je odsvirao klavirske dionice.
“Čekaj i strpi se” prati i video spot za koji režiju i montažu potpisuje kazališni glumac i redatelj Romano Nikolić, dok je Direktor fotografije je Mario Delić. Glumice u spotu su Anita Matić Delić, Iva Kraljević i Marta Matoković. Majstor svjetla je Petar Strmečki. Za šminku je zaslužna Tena Bašić, dok je Studio Wox bio zadužen za frizuru.
Podsjećamo, Daria je napravila iskorak u glazbene vode objavom debitantskog singla „Ne brini“. Sva glazba koju stvara temelji se na njenom osobnom iskustvu.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.