Novi zvuk je ‘serviran’ – Baby Lasagna predstavlja pjesmu „And I”!
Na valu najave velike europske turneje „Meow Back“ zakazane za proljeće 2025. koja će obuhvatiti sveukupno 26 nastupa u 20 zemalja, Baby Lasagna predstavlja novu pjesmu koja otkriva jednu sasvim novu i neočekivanu dimenziju u njegovom zvuku: hrvatska eurovizijska senzacija otkriva „and I”, razigrani singl koji je od danas, 28. lipnja, dostupan na svim glazbenim streaming platformama!
Uz više od 50 milijuna sveukupnih streamova pjesme „Rim Tim Tagi Dim“ koja je dobila najviše glasova publike na ovogodišnjoj Euroviziji u Malmöu, drugoplasirani na natjecanju Baby Lasagna u posljednje vrijeme broji čak 4 milijuna slušatelja mjesečno na streaming platformama, a pozornost koju je pred izlazak dobivala pjesma „And I“ ukazuje na to da se apetit za glazbom Baby Lasagne samo povećava.
Dražesna ljubavna pjesma može se opisati kao glazbeni lonac pun iznenađenja; prožeta je teatralnim momentima, promjenama u tempu, a ne nedostaje ni maštovitih referencija na talijansku kuhinju. Baby Lasagna servirao nam je pravu glazbenu poslasticu koja zvukom jasno odskače od njegovih dosadašnjih izdanja; jedva čekamo idući slijed!
Nova pjesma “And I” osvaja na prvu!
„Pjesmu „And I” zamišljam kao veliki trenutak u vlastitoj karijeri baš zbog toga što je to prva pjesma koju publika iščekuje“, izjavio je glazbenik pred izlazak singla. „Od samog početka sam najavljivao album kao kaotični miks žanrova, te pjesma „And I” jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam čuti što će publika reći na “novo lice lazanje”. Neću se truditi opisivati pjesmu, njezin glazbeni smjer ni značenje njezinog teksta – to prepuštam slušateljima.” Na dosad neistražene sonične teritorije Marko Purišić aka Baby Lasagna uputio se uz pomoć tima s kojim je i dosad surađivao, uključujući i njegovu zaručnicu Elizabetu Ružić koja je režirala glazbeni videospot nadahnut retro estetikom pedesetih koja savršeno upotpunjava vrckasti duh pjesme.
Glazbeni projekt Baby Lasagna, iza kojeg stoji mladi glazbenik Marko Purišić iz Umaga, nastao je iz potrebe tekstopisca i glazbenika da umjesto prema uputama naručitelja stvara glazbu po vlastitom ukusu. Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo(uključujući pisanje pjesama za bend Mono Inc. koji je ostvario fantastičan uspjeh u Njemačkoj) koristi za poigravanje različitim žanrovima, a njegov opušteni pristup glazbi ogleda se u humoru i ležernosti tekstova koji su u skladu s njegovima iskustvima i pogledom na svijet. „Oduvijek sam želio eksperimentirati u glazbi i raditi na projektima izvan okvira žanrova“, poručuje glazbenik u usponu koji u ovom trenutku radi na debitantskom albumu koji cijeli svijet jedva čeka!
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je ispunjena do posljednjeg mjesta na božićnom koncertu Marije Husar Rimac i Ivane Husar Mlinac. Ulaznice su rasprodane mjesec i pol dana unaprijed, a publika je očito prepoznala da ih očekuje glazbeni događaj izvan uobičajenog. Sestre Husar ponudile su potpuno novo iskustvo zahvaljujući svježim aranžmanima i vrhunskoj produkciji producenta Filipa Gjuda.
Riječ je o prvom ovakvom konceptu izvan Austrije, a na zagrebačku pozornicu dolazi izvorni bečki orkestar Strauss Capelle Vienna pod umjetničkim vodstvom Francisca Supina.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.