Babich objavio album “Neki novi ja”: Glazba koja progovara o promjenama koje ne tražimo, ali nas pronađu
Postoje trenuci kada čovjek shvati da više ne pjeva o drugima, nego o sebi. U tim trenucima riječi prestaju biti stihovi, a postaju ispovijest. Upravo takav trenutak donosi Andrej Babić, koji pod umjetničkim imenom Babich predstavlja svoj prvi autorski album Neki novi ja. To je zbirka pjesama nastalih na rubovima introspekcije, između nemira i pomirenja, gdje se sve što je bilo pretvara u novo poglavlje – tiše, ali snažnije.
Album Neki novi ja oblikovan je kao osobna bilješka o promjeni, o onom procesu koji ne dolazi naglo, već se nakuplja godinama, nečujno, dok ne postane jedini mogući put. Devet pjesama spaja zvuk elektronike, rocka i popa, ali ispod produkcijskog sloja nalazi se ono što se rijetko čuje – sirova emocija bez uljepšavanja, glas koji traži sebe i ne pokušava biti ništa drugo.
Album “Neki novi ja” kao osobna priča o ponovnom pronalasku
Za Babicha je Neki novi ja više od glazbenog prvijenca; to je pokušaj da zatvori jedno poglavlje i mirno zakorači u sljedeće. U njegovom pristupu osjeća se svijest o tome da se promjena ne događa kad to odlučimo, nego kad je više ne možemo izbjeći. Tekstovi govore o borbi s vlastitim sumnjama, o nemiru koji dolazi iz tišine, ali i o nekoj tihoj nadi da je svaka promjena zapravo oblik slobode.
Produkcijski potpis Ivana Božanića vidljiv je u svakom detalju albuma, no ništa ne nadjačava Babichev glas koji ostaje u središtu – topao, umoran i prisan. Pjesme poput Ti si tu, Ove ruke ili Zgubidan funkcioniraju kao poglavlja iste priče, one koja govori o čovjeku koji se prestao braniti od sebe. Prateći vokali Ines Mlinarić i bubnjevi Marka Duvnjaka dodatno su zaokružili album koji zvuči istodobno suvremeno i intimno, kao da nastaje u prostoru između studija i dnevne sobe.
Album Neki novi ja ne traži pažnju svojom glasnoćom, nego iskrenošću. To je vrsta glazbe koju slušamo kad želimo razumjeti ono što smo prešutjeli. Kad se Babich vraća sebi, on to čini nježno, bez teatralnosti. Njegov “novi ja” nije spektakularan – on je jednostavno stvaran.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.