Serija prati tri neobična susjeda, koji žive u luksuznoj zgradi „Arconia“ u New Yorku. Charles (Steve Martin) je nekadašnja TV zvijezda iz detektivske serije, Oliver (Martin Short) živi na slavi kao nekadašnji kazališni redatelj dok je Mabel (Selena Gomez) mlada žena s tajanstvenom prošlošću. Ono što im je zajedničko je strast koju dijele prema true crime podcastu, a kada se dogodi ubojstvo u njihovoj zgradi odluče pokrenuti vlastiti. Svaka sezona istražuje novi misterij ubojstva, koji se raspliće kroz dinamičnu interakciju raznolikih likova.
U trećoj sezoni Charles, Oliver i Mabel istražuju ubojstvo iza kulisa Oliverove predstave na Broadwayu. Ben Glenroy (Paul Rudd) je holivudska akcijska zvijezda čiji je debi na Broadwayu naglo prekinut njegovom iznenadnom smrću. Uz pomoć novih likova, među kojima je i Loretta Durkin š, poznati trojac kreće u istragu svog najzahtjevnijeg slučaja do sada, dok redatelj Oliver očajnički pokušava ponovno sastaviti svoju predstavu.
Serija je postala hit već s prvom sezonom, dobivši pohvale za briljantno izbalansiran humor, napetost i likove. Steve Martin i Martin Short, dugogodišnji prijatelji i suradnici, svojim su duhovitim dijalozima osvojili gledatelje već u samom početku, dok je Selena Gomez donijela svježinu i modernu dimenziju seriji.
Kritičari su posebno hvalili dinamiku među glavnim likovima i kreativno korištenje podcast formata u naraciji. Serija je vrlo brzo stekla veliku gledanost, a glumci su nominirani za nekoliko prestižnih nagrada, uključujući nagradu Emmy. Postala je kulturni fenomen, a njezin uspjeh doveo je do snimanja treće i četvrte sezone, uz nove misterije za ovaj neobični trio.
„Samo ubojstva u zgradi“ serija je Stevea Martina i Johna Hoffmana („Grace & Frankie“, „Traženje“), uz koje se kao izvršni producenti pojavljuju i Martin Short, Selena Gomez, Dan Fogelman (kreatorom serije „To smo mi“) i Jess Rosenthal, u produkciji 20th Television, kao dio Disney Television Studios. Sve sezone serije dostupne su i na Disney+ Hrvatska.
Svaki trenutak napete treće sezone serije „Samo ubojstva u zgradi“ pratimo od četvrtka u 22 sata na STAR Channelu.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.