Zendaya je jedna od najpoznatijih glumica na svijetu, a proslavila se još u djetinjstvu u seriji Shake It Up na Disney Channelu. Jedna od prvih „odraslih“ uloga koje je dobila ona je MJ u filmovima o Spider-manu, a sada je producentica tih filmova Amy Pascal otkrila da ne samo da je za tu ulogu morala proći audiciju, nego da ni ona ni predsjednik studija Marvel Kevin Feige nisu u tom trenutku znali tko je Zendaya.
Kada je došla na audiciju za film Spider-man, producenti nisu prepoznali Zendayu
“Nije nosila šminku i bila je odjevena kao obična djevojka, a mi smo rekli: ‘O moj Bože, ona je nevjerojatna. Ona mora biti u filmu’, rekla je Pascal za Vogue.
Dodala je: “A onda smo otkrili da je ona totalno poznata osoba i osjećali smo se jako glupo.”
Zendaya u filmovima o Spider-manu glumi njegovu djevojku MJ.FOTO: Profimedia
Ova izjava dio je velikoga članka Voguea koji sadrži i intervju sa Zendayom, koja je govorila o svome djetinjstvu i tome kako je vrlo rano postala onaj član obitelji koji zarađuje.
“Ne znam koliko sam imala izbora”, rekla je za časopis. “Imam komplicirane osjećaje u vezi s djetinjstvom i slavom i tome kako biti pred očima javnosti ili biti dijete glumac.”
Zendaya je dodala: “Vidjeli smo puno slučajeva da je to štetno. Mislim da tek sada, kao odrasla osoba, počinjem misliti, Oh, dobro, čekaj malo – uvijek sam radila samo ono što sam znala, a ovo je sve što sam znala.”
Zendaya je sretna što prelazi na odrasle uloge nakon što je do sada gotovo uvijek glumila srednjoškolke
Glumica je govorila i o tome kako joj je drago da prelazi na „odrasle“ uloge nakon što je većinu karijere glumila srednjoškolke. “Stalno sam u srednjoj školi“, rekla je sada 27-godišnja glumica za Vogue o ranijim ulogama. “A ja nikad nisam išla u srednju školu.” Iako nije išla u srednju školu, Zendaya je stekla diplomu zahvaljujući individualiziranom programu koji je pohađala dok je gradila svoju glumačku karijeru.
Zendaya trenutno promovira svoj novi film Challengers.FOTO: Profimedia
Inače, uskoro izlazi Zendayin novi film, Challengers, vruća drama o ljubavnome trokutu smještenome u svijet tenisa. Prve kritike govore da je riječ o njezinoj najboljoj ulozi do sada.
U čast nedavno preminulog Roberta Redforda, legende američkog filma, Tuškanac u gostima donosi ekskluzivnu retrospektivu koja će zadovoljiti sve ljubitelje njegovog opusa, ali i novim generacijama prikazati filmske klasike koji su oblikovali kinematografiju 20. stoljeća. Ciklus filmova, koji se održava sredinom studenog, obuhvaća sedam ključnih naslova u kojima je Redford ostavio neizbrisiv trag, ne samo kao glumac, već i kao redatelj i producent. Svi filmovi bit će prikazani u kultnom zagrebačkom kinu Forum (SD Stjepan Radić, Jarunska ul. 2), a prva projekcija zakazana je za 10. studenog u 21 sat.
Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu otvara vrata nove scene HNK2 i tim potezom pomiče granice klasičnog kazališta. Publika prvi put stupa u prostor koji objedinjuje tradiciju i suvremenost, a cijela atmosfera odiše svečanošću i inovacijom. HRT će 3. studenog u 20:15 sati prenositi ovaj povijesni trenutak izravno na Prvom programu, omogućujući svima da osjete duh kazališta i energiju publike.
U studenom, Kulturno informativni centar Tuškanac pretvara se u prostor mračne filmske avanture i izazova koji će gledatelje natjerati da preispitaju vlastite granice. Program pod nazivom Tuškanac u gostima posvećen je Novom francuskom ekstremizmu, provokativnom filmskom pokretu nastalom krajem 1990-ih. Ovi filmovi poznati su po brutalnom prikazu tijela, boli i krvi, po iskrenom razotkrivanju ljudske ranjivosti i po pomicanju granica psihičke izdržljivosti.
Hrvatska se u posljednjih nekoliko godina profilira kao zemlja koja skriva neotkrivene turističke priče. David Skoko je odlučio otići korak dalje i pokazati one projekte koji spajaju lokalnu tradiciju, gastronomiju i prirodne ljepote. Novi kulinarsko-putopisni serijal David Skoko: Mjesto za mene počinje s emitiranjem u srijedu, 29. listopada, na 1. programu Hrvatske televizije.
Pod zvjezdanim nebom Porto Montenegra, uz šum mora i odsjaj svjetala luksuznih jahti, filmska magija prošetala je crvenim tepihom. U subotu navečer održana je prva dodjela AFA nagrada (Adriatic Film & TV Awards) – događaj koji je ujedinio filmske vizionare cijele jadranske regije. A večer je pripala jednom imenu – „Fiume o morte!“.
Austin Butler i Michael B. Jordan pregovaraju o glavnim ulogama u novoj filmskoj verziji kultne serije Miami Vice, koju će režirati Joseph Kosinski, autor hita Top Gun: Maverick.
Dok se more u Porto Montenegru presijava pod svjetlima reflektora, filmski svijet regije diše kao jedno. AFA nagrade – Adriatic Film & TV Awards – nisu samo još jedan događaj na crvenom tepihu, nego manifest kulture, suradnje i solidarnosti među autorima koji oblikuju novu filmsku scenu Jadrana.
Na reviji brenda Lokomotiva, iza kojeg stoji dizajnerica Lana Puljić, Damir Begović ponovno je pokazao da je moda za njega prije svega – umjetnost izražavanja. Njegov dolazak bio je poput performansa u pokretu, pažljivo osmišljen do posljednjeg detalja, s notom teatralnosti koja uvijek uspijeva privući poglede.
Na sinoćnjoj reviji brenda Lokomotiva, iza kojeg stoji dizajnerica Lana Puljić, domaća influencerica Ivana Pirizović još je jednom potvrdila zašto se njezino ime sve češće spominje u kontekstu besprijekornog modnog ukusa. Na crvenom tepihu pojavila se u pomno osmišljenoj kombinaciji koja je vješto spajala eleganciju poslovnog stila i neukrotivi duh Divljeg zapada.
Na nedavnoj reviji domaćeg modnog brenda Lokomotiva, iza kojeg stoji dizajnerica Lana Puljić, pažnju je – kao i obično – plijenila domaća influencerica Ivana Mišković, koja je i ovaj put modnu scenu pretvorila u vlastiti performans stila. Njezin look bio je spoj romantične eterike i urbanog stava, skladan kontrast koji kao da pripovijeda priču o ženi koja se ne boji ni snova ni asfalta.
Postoji nešto gotovo hipnotično u načinu na koji Sara Renar stvara glazbu. Njezin novi singl “Pustinja / The Desert” još jednom potvrđuje da je riječ o jednoj od najautentičnijih autorica domaće scene – umjetnici koja se ne boji propitivati granice između jezika, zvuka i tišine.