Zendaya je jedna od najpoznatijih glumica na svijetu, a proslavila se još u djetinjstvu u seriji Shake It Up na Disney Channelu. Jedna od prvih „odraslih“ uloga koje je dobila ona je MJ u filmovima o Spider-manu, a sada je producentica tih filmova Amy Pascal otkrila da ne samo da je za tu ulogu morala proći audiciju, nego da ni ona ni predsjednik studija Marvel Kevin Feige nisu u tom trenutku znali tko je Zendaya.
Kada je došla na audiciju za film Spider-man, producenti nisu prepoznali Zendayu
“Nije nosila šminku i bila je odjevena kao obična djevojka, a mi smo rekli: ‘O moj Bože, ona je nevjerojatna. Ona mora biti u filmu’, rekla je Pascal za Vogue.
Dodala je: “A onda smo otkrili da je ona totalno poznata osoba i osjećali smo se jako glupo.”
Zendaya u filmovima o Spider-manu glumi njegovu djevojku MJ.FOTO: Profimedia
Ova izjava dio je velikoga članka Voguea koji sadrži i intervju sa Zendayom, koja je govorila o svome djetinjstvu i tome kako je vrlo rano postala onaj član obitelji koji zarađuje.
“Ne znam koliko sam imala izbora”, rekla je za časopis. “Imam komplicirane osjećaje u vezi s djetinjstvom i slavom i tome kako biti pred očima javnosti ili biti dijete glumac.”
Zendaya je dodala: “Vidjeli smo puno slučajeva da je to štetno. Mislim da tek sada, kao odrasla osoba, počinjem misliti, Oh, dobro, čekaj malo – uvijek sam radila samo ono što sam znala, a ovo je sve što sam znala.”
Zendaya je sretna što prelazi na odrasle uloge nakon što je do sada gotovo uvijek glumila srednjoškolke
Glumica je govorila i o tome kako joj je drago da prelazi na „odrasle“ uloge nakon što je većinu karijere glumila srednjoškolke. “Stalno sam u srednjoj školi“, rekla je sada 27-godišnja glumica za Vogue o ranijim ulogama. “A ja nikad nisam išla u srednju školu.” Iako nije išla u srednju školu, Zendaya je stekla diplomu zahvaljujući individualiziranom programu koji je pohađala dok je gradila svoju glumačku karijeru.
Zendaya trenutno promovira svoj novi film Challengers.FOTO: Profimedia
Inače, uskoro izlazi Zendayin novi film, Challengers, vruća drama o ljubavnome trokutu smještenome u svijet tenisa. Prve kritike govore da je riječ o njezinoj najboljoj ulozi do sada.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.