Zendaya je jedna od najpoznatijih glumica na svijetu, a proslavila se još u djetinjstvu u seriji Shake It Up na Disney Channelu. Jedna od prvih „odraslih“ uloga koje je dobila ona je MJ u filmovima o Spider-manu, a sada je producentica tih filmova Amy Pascal otkrila da ne samo da je za tu ulogu morala proći audiciju, nego da ni ona ni predsjednik studija Marvel Kevin Feige nisu u tom trenutku znali tko je Zendaya.
Kada je došla na audiciju za film Spider-man, producenti nisu prepoznali Zendayu
“Nije nosila šminku i bila je odjevena kao obična djevojka, a mi smo rekli: ‘O moj Bože, ona je nevjerojatna. Ona mora biti u filmu’, rekla je Pascal za Vogue.
Dodala je: “A onda smo otkrili da je ona totalno poznata osoba i osjećali smo se jako glupo.”
Zendaya u filmovima o Spider-manu glumi njegovu djevojku MJ.FOTO: Profimedia
Ova izjava dio je velikoga članka Voguea koji sadrži i intervju sa Zendayom, koja je govorila o svome djetinjstvu i tome kako je vrlo rano postala onaj član obitelji koji zarađuje.
“Ne znam koliko sam imala izbora”, rekla je za časopis. “Imam komplicirane osjećaje u vezi s djetinjstvom i slavom i tome kako biti pred očima javnosti ili biti dijete glumac.”
Zendaya je dodala: “Vidjeli smo puno slučajeva da je to štetno. Mislim da tek sada, kao odrasla osoba, počinjem misliti, Oh, dobro, čekaj malo – uvijek sam radila samo ono što sam znala, a ovo je sve što sam znala.”
Zendaya je sretna što prelazi na odrasle uloge nakon što je do sada gotovo uvijek glumila srednjoškolke
Glumica je govorila i o tome kako joj je drago da prelazi na „odrasle“ uloge nakon što je većinu karijere glumila srednjoškolke. “Stalno sam u srednjoj školi“, rekla je sada 27-godišnja glumica za Vogue o ranijim ulogama. “A ja nikad nisam išla u srednju školu.” Iako nije išla u srednju školu, Zendaya je stekla diplomu zahvaljujući individualiziranom programu koji je pohađala dok je gradila svoju glumačku karijeru.
Zendaya trenutno promovira svoj novi film Challengers.FOTO: Profimedia
Inače, uskoro izlazi Zendayin novi film, Challengers, vruća drama o ljubavnome trokutu smještenome u svijet tenisa. Prve kritike govore da je riječ o njezinoj najboljoj ulozi do sada.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.