Najveći preokret Zmajeve kuće u finalu 2. sezone nije bilo ono što je prikazano na ekranu – to je zapravo bilo ono što se nije dogodilo.
Obožavatelji su bili zapanjeni u nedjelju navečer kada je 2. sezona završila prije ključne Bitke za Gullett iz knjige Vatra i krv Georgea R. R. Martina. Sve je bilo spremno za bitku koju su fanovi dugo čekali, ali umjesto toga došao je – kraj sezone.
U ponedjeljak je tvorac Zmajeve kućeRyan Condal obećao da Bitka za Gullett dolazi početkom treće sezone (na kojoj trenutno “aktivno” radi) i da će to biti najveća akcijska sekvencija koju je serija dosad napravila.
Tvorac serije Zmajeva kuća otkriva da će treća sezona početi s velikom bitkom
“Očito je svakome tko je vidio finale da radimo na tome“, rekao je Condal novinarima uz smijeh tijekom Zoom konferencije. “Taj će se događaj dogoditi vrlo brzo u smislu radnje serije. Na temelju onoga što sada znamo, mislim, to bi trebala biti najveća stvar do sada koju smo izveli, a samo smo htjeli imati vremena i prostora za to na razini koja će uzbuditi i zadovoljiti obožavatelje na način koji zaslužuje.”
Condal je također rekao da je tim House of the Dragon “želio izgraditi malo iščekivanja” velike pomorske bitke.
“Znam da svi žele da ovo izlazi svakog ljeta, samo je serija toliko složena da je to kao da snimamo više igranih filmova svake godine“, dodao je. “Zato se ispričavam zbog čekanja, ali samo ću reći ako su Rook’s Rest i Red Sowing ikakvi pokazatelji, [s] timom koji imamo, bitka za Gullett će biti pobjeda.”
Kao i većina sezona Igre prijestolja, prva sezona Zmajeve kuće imala je 10 epizoda, ali je druga sezona skraćena na osam, zbog čega su se mnogi zapitali je li se Bitka za Gullett morala odgoditi zbog ograničenog vremena i budžeta. Condal je priznao da je to doista bio čimbenik, ali je također otkrio da je sa samo dvije sezone preostale do kraja serije, morao “rebalansirati” sve glavne događaje iz knjige.
“Jedan od izazova stvaranja TV serije na bilo kojoj razini, čak i ovoj, koja se čini kao da ima beskonačno vrijeme i resurse, što nikad nije slučaj – nitko nema beskonačno vrijeme i resurse – kao showrunner, uvijek ste u položaju balansiranja pripovijedanja i resursa koji su vam dostupni da ispričate priču,” rekao je Condal.
Čak i serija s ovakvim budžetom ima određena ograničenja
“Jedna od stvari koja je stvarno došla do izražaja u drugoj sezoni je, koje je konačno odredište ove serije i kamo idemo?” nastavio je. “I mislim da nas je kombinacija čimbenika navela – budući da sada znamo kamo idemo i znamo koja je krajnja točka – da rebalansiramo priču na takav način da smo imali još tri sjajne televizijske sezone za zaokružiti i ispričati ovu priču.”
Nastavio je: “Kada pokušavate snimiti ovakvu seriju, koja zahtijeva ogromnu količinu resursa, konstrukcije, oklopa, kostima, vizualne efekte, pokušavali smo dati Gulletu, koji je nedvojbeno najočekivaniji — pa, rekao bih možda drugi najiščekivaniji — akcijski događaj Vatre i krvi, vrijeme i prostor koji zaslužuje .”
Obožavatelji serije Stranger Things danas konačno dolaze do odgovora na jedno od najčešćih pitanja uoči završetka kultne Netflixove priče – koliko zapravo traje oproštaj od Hawkinsa. Uoči božićnog objavljivanja završnog dijela pete sezone, kreatori serije otkrili su točne minute posljednjih epizoda, što jasno pokazuje da se radi o završnici epskih razmjera.
Objavljen je prvi službeni trailer za „Odiseju“, novi film Christophera Nolana, čime je započelo odbrojavanje do jednog od najiščekivanijih filmskih događaja posljednjih godina. Riječ je o Nolanovu prvom dugometražnom projektu nakon „Oppenheimera“, filma koji je 2024. godine osvojio Oscara za najbolji film i najbolju režiju, a ovoga puta slavni redatelj okreće se jednom od temeljnih djela zapadne civilizacije – Homerovu epu „Odiseja“.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.