Ryan Gosling napokon nam je otkrio pravo značenje riječi “kenergija”. Kanadski glumac skovao je izraz ranije ovog ljeta dok je promovirao najveći – i najružičastiji – film godine, koji je sa zaradom od 1,4 milijarde dolara i najgledaniji film ove godine.
Sada je pokušao definirati “kenergiju” i povezane glagole (“Kenning”, na primjer) nakon što je priznao da ga je to “progonilo” veći dio godine.
Što je kenergija, pokušao nam je objasniti Ryan Gosling
Slavni je glumac objasnio: “Što je kenergija, osim riječi koju sam izmislio na press konferenciji tako da nisam morati odgovarati ni na jedno pitanje, a koja me od tada proganja? To je imenica koju sam shvatio kao snagu i vitalnost potrebnu za dugotrajno razdoblje ‘Kenninga’. “Što je ‘Kenning’, osim još jedne nasumične riječi koju sam izmislio? To je glagol. Biti Ken znači dati više nego što je potrebno kako bi drugi mogli zasjati.”
Ryan Gosling i Margot Robbie oduševili su kao Ken i Barbie.FOTO: PROFIMEDIA
Ryan Gosling, koji je glumio Kena uz Margot Robbie u ulozi Barbie, govorio je na dodjeli glazbenih nagrada Hitmakers u Los Angelesu.
Bio je tamo kako bi glazbenom producentu i tekstopiscu Marku Ronsonu dodijelio nagradu za filmsku glazbu godine za njegov rad na Barbie, koji uključuje baladu I’m Just Ken koju izvodi Gosling.
Kenergija je ono što ima autor glazbe za Barbie
Gosling je istaknuo Ronsona kao vrhunski primjer “Kenergije”. Glumac je rekao za časopis Variety: “Do prije šest mjeseci cijeli svijet nije mario za Kena. Bio je samo ova 70-godišnja lutka bez spolnih organa bez kuće, automobila, posla i bez glasa, a pogledajte ga sada.“
“Ima moćnu baladu nominiranu za Grammyja i glas anđela. Što se dogodilo? Jednostavno je. Upoznao je Marka Ronsona i njegov život se zauvijek promijenio“, objasnio je kanadski glumac.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.