Četvrta sezona Emily in Paris stiže usred ljeta! U seriju ulaze zgodni Talijani koji će donijeti puno uzbuđenja
Svi fanovi lepršavih serija u kojima su u fokusu ljubavne zavrzlame i moda jedva čekaju novu sezonu hit serije Emily in Paris s kojom će nas Netflix razveseliti za nekoliko tjedana.
Ni vi ne možete dočekati novu sezonu Emily in Paris? Kako će par koji više nije zajedno riješiti ONU situaciju, hoće li Emily na kraju završiti s Gabriellom, ili možda ipak s Alfiejem ili čak tek upoznati muškarca svog života? I kako će svima omiljena stroga šefica Sylvie pronaći balans između privatnog i poslovnog života? Sve to doznat ćemo uskoro jer je četvrta sezona serije Emily in Paris doslovno iza ugla.
Kad izlazi četvrta sezona Emily in Paris?
Nakon što su nas na isti način natjerali u iščekivanje drugog dijela serije Bridgerton, Netflix je i Emily in Paris odlučio “podijeliti” na dva dijela.
Nova, četvrta sezona Emily in Paris tako će izaći u dva dijela, a prvi ćemo moći pogledati već 15. 8.! Drugi dio izlazi tek 12. 9. 2024., a ne sumnjamo da će prvi dio završiti cliffhangerom.
Što se događa?
Emily i dalje ima snažne osjećaje za dva muškarca, no sada su stvari još kompliciranije. Pratimo i ljubavni život Camille, Mindy i Sylvie, ali i poslovne avanture svih omiljenih likova ove simpatične serije.
Koje nove muške likove donosi četvrta sezona Emily in Paris?
Čini se da će nova sezona biti puna Talijana koji će donijeti nova uzbuđenja u živote glavnih junakinja.
Rupert Everett stiže u seriju kao Giorgio Barbieri, vlasnik luksuzne tvrtke za uređenje interijera iz Rima, a Eugenio Franceschini glumit će zgodnog mladog Talijana Marcella koji bi se mogao povezati s Emily, a tu je i zanosni Raoul Bova kao Giancarlo, bivši Sylvijin učitelj glume.
Ne možemo dočekati da ih sve vidimo na zaslonu našeg laptopa!
Do tad – pogledajte trailer koji je Netflix upravo objavio!
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.