Leonardo DiCaprio otkrio je nedavno za E! News zanimljiv detalj s početka svoje karijere.
Slavni glumac pojavio se u revizionističkome vesternu Sama Raimija“The Quick and the Dead” uz Sharon Stone i Russella Crowea, kada je imao samo 21 godinu. Da se pitalo studio, Leonardo ne bi dobio ulogu. Ipak, Sharon Stone, koja je u vrijeme snimanja filma bila najveća zvijezda među tih troje glumaca, inzistirala je da ga se angažira. Toliko je vjerovala u njega da je sama platila njegov honorar!
Sharon Stone i Leonardo DiCaprio: Odgovorna je za ulogu koja je DiCapriju itekako pomogla u karijeri
“Rekla je: ‘Ovo su dva glumca s kojima želim raditi’“, prisjetio se DiCaprio. “To je nevjerojatno. Bila je velika zvijezda kinematografije i pružala mi je priliku, tako da sam joj jako zahvalan.”
“Zahvalio sam joj mnogo puta”, dodao je. “Ne znam jesam li joj poslao pravi, fizički dar u znak zahvale, ali ionako joj ne mogu dovoljno zahvaliti.”
U “The Quick and the Dead”Sharon Stone je glumila revolverašicu koja posjećuje pogranični grad i sukobljava se s njegovim vođom (Gene Hackman). U svojim memoarima iz 2021., “The Beauty of Living Twice”, otkrila je da je sama isplatila DiCaprijevu plaću nakon što ga je studio TriStar Pictures odbio angažirati.
“Ovaj klinac po imenu Leonardo DiCaprio bio je jedini koji je uspio na audiciji“, napisala je Stone, dodajući da je za ulogu The Kida poslala nekoliko tinejdžerskih glumaca na audiciju. “Po mom mišljenju on je bio jedini koji je ušao i plakao, moleći svog oca da ga voli dok je umirao u sceni.”
Sharon Stone i Leonardo DiCaprio: Zahvaljujući ovom iskustvu odlučila je postati producentica
Stone se prisjetila kako joj je studio rekao: “Zašto nepoznatog glumca, Sharon, zašto si uvijek pucaš u nogu?”
“Studio je rekao da ako ga toliko želim, da ga mogu platiti od svoje plaće. To sam i učinila,” nastavila je Sharon.
Ovaj događaj djelomično je potaknuo Sharon Stone da postane producentica. “Dobivanje producentske uloge često se u mom poslu smatra ‘dogovorom ispraznosti’, što znači da te plaćaju za posao, ali začepi i kloni se s puta”, napisala je Stone u svojim memoarima. “Neću prihvatiti dogovor o ispraznosti i dajem im to do znanja unaprijed. Ovo je protuzakonito, kažem ja, a ja volim raditi u okviru zakona. To donosi puno tišine i malo radosti s druge strane.”
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
HBO je, tijekom glamurozne prezentacije za medije u užurbanoj i uvijek inspirativnoj atmosferi New Yorka, službeno najavio vijest koja je uzbudila obožavatelje diljem svijeta, potvrdivši da franšiza „Igra prijestolja“ ulazi u svoju najsnažniju razvojnu fazu do sada, jer će dvije velike serije iz Westerosa dobiti nove sezone svake godine sve do 2028., tako da se publika može pripremiti na kontinuirani povratak u ovaj mračno-epski svemir koji i dalje oblikuje suvremenu televiziju.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.