Njezina je odluka kod obožavatelja izazvala užas Jenna Ortega odustala je od filma “Scream 7”, piše Deadline.
Odluka zvijezde da napusti projekt posljedica je njezinoga pretrpanoga rasporeda vezanoga uz snimanje nove sezone serije Wednesday i nije povezana s otkazom koji je prošli tjedan dobila Melissa Barrera, koja je u franšizi glumila Jenninu sestru. Barreru su producenti fila otpustili zbog niza objava o izraelsko-palestinskome sukobu na Instagramu.
Jenna Ortega odlučila je napustiti Scream 7 još prije štrajka glumaca
Prema Deadlineu, 21-godišnja Jenna Ortega odlučila je odustati od Screama 7 još prije štrajka SAG-AFTRA-e, ali to nije moglo biti objavljeno ranije s obzirom na to da su uvjeti štrajka zabranjivali glumcima da javno govore o budućim projektima. Jennaće se pojaviti u nastavku kultne horor-komedije Tima Burtona Beetlejuice iz 1988., čije snimanje je skoro završeno, nakon čega će se posvetiti drugoj sezoni svoje popularne serije.
Vijest dolazi nakon što je Barreru (33) otpustila producentska kuća Spyglass Entertainment nakon što je objavila nekoliko Instagram priča o sukobu Izraela i Hamasa.
“I ja dolazim iz kolonizirane zemlje”, napisala je prošlog mjeseca glumica uz meksičku zastavu. “Palestina će biti slobodna“, dodala je. “Pokušali su nas zakopati, nisu znali da smo sjeme.”
Melissa je također usporedila Gazu s koncentracijskim logorom. “Gazu trenutno tretiraju kao koncentracijski logor“, ustvrdila je glumica. “Svi stjerani u kut, nemaju kamo otići, nema struje ni vode.”
Dodala je: “Ljudi nisu ništa naučili iz naše povijesti. I baš kao u našoj povijesti, ljudi još uvijek šutke gledaju kako se sve to događa. Ovo je genocid i etničko čišćenje.”
Scream 7 već je izgubio jednu glumicu
Kao objašnjenje otpuštanja, Spyglass je izdao izjavu o glumičinim objavama.
“Stav ‘Spyglassa’ je nedvosmisleno jasan“, stoji u priopćenju produkcijske kuće. “Imamo nultu toleranciju prema antisemitizmu ili poticanju mržnje u bilo kojem obliku, uključujući lažna spominjanja genocida, etničkog čišćenja, iskrivljavanja holokausta ili bilo čega što flagrantno prelazi granicu govora mržnje.”
Melissa Barrera je glumila Samanthu Carpenter u filmu “Scream” iz 2022., uz Ortegu i veterane franšize Courteney Cox, Davida Arquettea i Neve Campbell. Glumica je kasnije reprizirala svoju ulogu u filmu “Scream VI” iz 2023.
Christopher Landon, redatelj odabran za “Scream VII”, izdao je kratku izjavu o ovome odlasku.
“Ovo je moja izjava”, tvitao je Landon (48) uz emotikon slomljenog srca u utorak. “Sve je s***e. Prestanite vikati. Ovo nije bila moja odluka.” U međuvremenu je izbrisao tweet.
Novi nastavak slasher franšize trebao bi se pojaviti u kinima 2025. nakon što je prvotno odgođen zbog štrajka glumaca.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.