Greta Gerwig jedva se izborila da ova scena s Goslingom ostane u filmu Barbie
Scena u kojoj Ryan Gosling i ostali Kenovi pjevaju "I'm Just Ken" oduševila je gledatelje filma Barbie. Ali redateljica se morala boriti da bude u filmu.
Scena s Goslingom i ostalim Kenovima koji plešu i izvode pjesmu “I’m Just Ken“ (Ja sam samo Ken) jedna je od najpamtljivijih iz ovoljetnog megahita Barbie. Ali ta scena ne bi postojala da Greta Gerwig nije inzistirala na tome da se ispuni njezina vizija.
Redateljica i koscenaristica filma govorila je o sceni za vrijeme svoga nastupa na BFI London Film Festivalu. Variety prenosi da je objasnila: “U scenariju je pisalo samo: ‘A onda scena postane balet u snovima i oni ga razrade kroz ples’ “.
Poznata scena s Goslingom u filmu Barbie jedva je „preživjela“ producente koji je nisu shvaćali
Na “velikom sastanku” s producentima, Gretu su pitali “‘Trebaš li ovu scenu?” Scena prikazuje Ryana Goslinga i njegove kolegeKenove kako se igraju na plaži prije nego što se prebaci u drugu dimenziju gdje plešu balet.
“Rekla sam, ‘Sve u meni treba ovu scenu’” nastavila je Gerwig. “Pitali su me: ‘Što uopće misliš? Što je to balet iz snova?’ A ja sam rekla: ‘Što je balet iz snova? Gdje da počnem!‘”
https://www.youtube.com/watch?v=Bd-UIU1Gkgc
Greta Gerwig usporedila je tu scenu s klasičnim mjuziklom Genea KellyjaSingin’ In the Rain iz 1952., objašnjavajući: “Mislila sam, ‘Ako su ljudi takve scene mogli pratiti u Singin’ in the Rain, mislim da je u redu. Mislim da će ljudi znati što je ovo.”
Ali odluka o zadržavanju scene nije bila potpuno bezbrižna. “Iako mi se sve činilo u redu i način na koji smo to radili mi je pružao toliko radosti, također sam mislila,‘O ne, ovo bi moglo biti jednostavno užasno, ali sada sam se odlučila“, dodala je.
Greta Gerwig je tijekom prvog vikenda prikazivanja tajno posjećivala kina da vidi reakcije publike
Tijekom svog gostovanja na BFI London Film Festivalu prošle nedjelje, Greta Gerwig je otkrila da je odlučila obaviti tajno terensko istraživanje tijekom premijernog vikenda prikazivanja filma u srpnju skrivajući se u stražnjem dijelu kino dvorana tijekom projekcija kako bi vidjela reakciju publike.
Greta Gerwig govorila je o filmu na festivalu u Londonu.FOTO: Profimedia
“Išla sam u različita kina i stajala u pozadini”, ispričala je. Redateljica je rekla da je Barbie bila “najradosnije” iskustvo koje je ikada doživjela na setu.
“Dakle, pomislila sam, ako mogu napraviti film koji je upola toliko zabavan gledateljima kao što je bio nama koji smo ga snimali, imat ćemo priliku da bude dobar“, rekao je Gerwig.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.