Olivia Colman pridružila se holivudskim zvijezdama koje izražavaju svoje neslaganje sa snimljenim audicijama.
U razgovoru s kolegom glumcem Andrewom Scottom objavljenom ovoga mjeseca u časopisu Interview, Colman je objasnila zašto smatra da sve veće oslanjanje industrije zabave na snimljene audicije na kraju šteti glumcima. Praksa, koja je bila točka spora u pregovorima o između glumaca i studija za vrijeme štrajka 2023., stekla je široku popularnost tijekom pandemije COVID-19, a onda je postala stalna pojava u industriji.
Olivia Colman tvrdi da su audicije uživo neophodne zbog povratne informacije
Da pojasnimo, kada filmovi i serije imaju ovakvu praksu, glumci ne dolaze na audiciju, nego samo pošalju snimku na adresu produkcije. Dok pristaše ove prakse navode da je to korisna praksa jer nudi širi „bazen“ potencijalnih glumaca, Colman je rekla da audicije koje sami snimaju lišavaju glumce mogućnosti primanja povratnih informacija i uspostavljanja osobnih veza s osobama koje su zadužene za casting, a koje rade na mnogim projektima istovremeno.
“To je bez ikakvog poštovanja. To je zapravo test pamćenja, zar ne? Zato što vam ga stvarno kasno daju” rekla je oskarovka o audicijama koje glumci sami snime, koje često zahtijevaju opsežno pamćenje. “To je stvarno nepristojno. Vidim da im je lakše što ne moraju raditi stvari uživo, ali ja ne bih stigla tu gdje jesam da sam se morala sama snimati, jer sam išla na audicije znajući da na njima mogu pridobiti ljude i da ću dobiti povratnu informaciju.”
Andrew Scott misli isto što i Olivia Colman
Andrew Scott se složio, prisjećajući se svojih prvih dana slanja snimki s audicijama i koliko se ta praksa činila lošijom u usporedbi s audicijama uživo.
“Otišao sam u poštu, stavio videokasetu u paket i poslao ga u Ameriku”, rekla je zvijezda ovomjesečne hit serije “Ripley”. “To je užasno. I onda ne čuješ ništa ni od koga.”
Zalazak sunca, kraj tjedna i kraj ere. Tako je, u samo jednoj Instagram objavi, Kim Cattrall (68) izazvala pravu buru emocija među obožavateljima serijala Sex and the City.
U grad stiže film koji nije samo za pogledati, nego i za osjetiti. “Taxi ljubav”, novi igrani film redatelja Mile Ostovića, od 4. rujna u kinima, donosi priču koja spaja živote, liječi tišine i podsjeća nas da se najvažniji razgovori često odvijaju s nepoznatima – na zadnjem sjedištu taksija.
Ako ste mislili da su se intrige visokog društva i sukobi iza pozlaćenih fasada smirili – razmislite ponovno. HBO je službeno obnovio The Gilded Age za četvrtu sezonu, i to uoči same završnice treće, koja stiže 10. kolovoza. Ova glamurozna povijesna drama Juliana Fellowesa (Downton Abbey) i dalje fascinira publiku diljem svijeta, a njezina popularnost nezaustavljivo raste.
U životima slavnih, u kojima su reflektori stalno upaljeni, najglasnije drame često su one koje se odvijaju u tišini. Tako je i s obitelji Beckham, čija se unutarnja dinamika već neko vrijeme provlači između redova, Instagram lajkova i propuštenih obiteljskih okupljanja. A sada, kad se Victoria Beckham priprema za premijeru svoje nove Netflix dokumentarne serije, javnost se pita jedno: gdje su Brooklyn i Nicola?
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.
Dok svijet ne prestaje tražiti granice koje ne smije prijeći, Hollywood ih već odavno ignorira. Najnoviji čin kulturne provokacije dolazi s pozornice slavnog Hollywood Bowla, gdje Adam Lambert s oduševljenjem brani odluku da Cynthia Erivo, žena, crnkinja i k tome deklarirana queer osoba, utjelovi Isusa Krista u mjuziklu Jesus Christ Superstar. U umjetnosti koja voli šokirati, ali nikad promišljati o posljedicama, ovo je još jedan primjer kako se svetinje gaze u ime “umjetničke slobode”.