Časopis Forbes objavio je svoju godišnju listu najplaćenijih glumaca u Hollywoodu. Godinu su obilježili veliki hitovi, a posebno tzv. Barbenheimer fenomen, odnosno najgledaniji film godine Barbie i njegov „parnjak“, biografska drama Oppenheimer, ali glumac koji se nalazi na prvome mjestu laskave liste nije glumio ni u jednom od ta dva filma.
Ovo su glumci koji se nalaze na Forbesovoj listi najplaćenijih glumaca 2023. Iznosi koje navodimo su neto zarade.
10. Denzel Washington – 24 milijuna dolara
Legendarni glumac i u sedmom desetljeću privlači publiku u kina. U 2023. najviše je zaradio zahvaljujući trećem dijelu svoga akcijskoga serijala The Equalizer.
9. Ben Affleck – 38 milijuna dolara
Ben je u 2023. režirao i glumio u biografskom filmu Air, a pojavljivao se i u reklamama za lanac restorana Dunkin Donuts. Kako je Air producirala njegova producentska kuća, zarada mu je i veća nego što bi inače bila.
Akcijska superzvijezda Jason Statham bio je u tri blockbustera u 2023. – u pitanju su deseti nastavak Brzih i žestokih, Meg 2 te četvrti dio franšize Expendables. To mu je donijelo vrtoglavu zaradu.
Leonardo se za 41 milijun dolara trebao pojaviti samo u jednome filmu – Killers of the Flower Moon. Iako za ulogu pomalo iznenađujuće nije nominiran za Oscara, zarada od filma ga je vjerojatno utješila.
6. Jennifer Aniston – 42 milijuna dolara
Jenn još uvijek zarađuje od repriza Prijatelja, unatoč tome što je legendarna serija završila prije 20 godina. Osim toga glumila je u seriji The Morning Show te filmu The Murder Mystery 2.
Matt je suvlasnik producentske kuće koja je producirala Air zajedno s najboljim prijateljem Benom Affleckom, a osim toga pojavio se i u najhvaljenijem filmu godine Oppenheimer.
Ken iz najgledanijeg filma godine nalazi se na četvrtom mjestu. Osim uloge koja mu je donijela nominaciju za Oscara, Ryan ju je zaradio i izvođenjem hit pjesme I’m Just Ken.
Tom Cruise jedan je od rijetkih glumaca koji su toliko moćni da su u stanju ispregovarati postotak bruto zarade od prodaje karata. Osim zarade od prošlogodišnjeg sedmog nastavkaNemoguće misije, Tom je zahvaljujući svome ugovoru zaradio milijune i od streaming prava za film Top Gun: Maverick iz 2022.
Margot Robbieglumila je Barbie u najvećem hitu godine, a osim toga, bila je i jedna od producentica filma.
1. Adam Sandler – 73 milijuna dolara
Vjerovali ili ne, Adam Sandler je najplaćeniji glumac na svijetu.
Popularni komičar još je 2014. potpisao ekskluzivni ugovor s Netflixom te se od tada svi njegovi filmovi pojavljuju samo na tom streaming servisu. Kada se to dogodilo, javnost je mislila da je to početak kraja njegove karijere, ali ispalo je da je Sandler bio vizionar. Sljedećih je godina tržište streaminga eksplodiralo, a Sandler je zarađivao sve više i više. Tako je u 2023. zaradio čak 73 milijuna dolara zahvaljujući filmovima Murder Mystery 2 i Leo, a osim toga je bio i na stand up turneji koja mu je dodatno podebljala budžet.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.