Redatelj Leigh Whannell snimio je 2020. vrlo uspješnu verziju klasičnoga horora The Invisible Man s Elisabeth Moss u glavnoj ulozi. Sada mu je Universal dao da snimi verziju još jednog njihovog klasičnog horora – Wolf Man.
U glavnim ulogama već je najavljeno da će se pojaviti Christopher Abbott i Julia Garner. Njih dvoje zajedno su glumili u njegovom filmskom debiju u filmu Martha, Macy, May, Marlene iz 2011., tako da će im ovo biti druga suradnja.
Julia Garner glumit će majku čiju obitelj terorizira vukodlak
Film bi trebao biti u kinima 25. listopada ove godine, odnosno taman na vrijeme za Noć vještica.
Film producira cijenjeni horor producent Jason Blum iz tvrtke Blumhouse, a među izvršnim producentima uz redatelja Whannella nalazi se i jedno slavno ime – Ryan Gosling.
Julia Garner u seriji Inventing Anna glumi prevaranticu.FOTO: Profimedia
O radnji se ne zna mnogo, jedino da će Julia Garner glumiti majku čiju obitelj terorizira smrtonosni predator, naslovni vukodlak.
Julia Garner u zadnje vrijeme ima niz zapaženih uloga
Julia Garner proslavila se ulogom Ruth Langmore u nagrađivanoj seriji Ozark, za koju je dobila čak tri Emmyja i jedan Zlatni globus. Nakon toga glumila je prevaranticu Annu Delvey u seriji Shonde Rimes Inventing Anna.
Nakon toga je prešla na film, gdje je imala zapažene uloge u filmovima The Assistant i The Royal Hotel redateljice Kitty Green, a uskoro ćemo je vidjeti u novome psihološkome trileru Apartman 7A u produkciji Johna Krasinskog.
Wolf Man jedan je od klasičnih Universalovih čudovišta još od 1941.FOTO: Profimedia
Leigh Whannell proslavio se scenarijem za prvi dio horor serijala Saw iz 2004, a nakon još horor uspjeha kao što je serijal Insidious posvetio se režiji.
Wolf Man je jedan od klasičnih horor filmova iz serijala Universalovih „čudovišta“, niza filmova iz 1930-ih i 1940-ih kojima pripadaju i Dracula te Frankenstein. Originalni Wolf Man izašao je 1941. te je imao četiri nastavka. Film je imao neuspješan remake u 2010, a u ovoj novoj verziji originalno je trebao glumiti Ryan Gosling, koji je ipak ostao samo izvršni producent.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.