Promjena originalnih završetaka filmova u posljednji čas praksa je koja ima dugu povijest. Često se dogodi da filmaši snime radikalno drugačije završetke te oba prikažu testnoj publici, pa po njezinoj reakciji odluče koji će kraj u kina.
Najpoznatiji primjer možda je Fatal Attraction, čiji alternativni kraj prilično mijenja kontekst filma.
Treći dio serijala Umri muški također ima nezaboravan alternativni završetak, u kojemu su uključeni Bruce Willis, Jeremy Irons (u filmu glavni negativac) i zolja (da, toliko je cool da ga ne želimo spojlati, pogledajte ga sami).
John Wick 4 još je jedan od filmova s alternativnim krajem koji je drugačiji od onoga što smo vidjeli u kinima
Naravno, o alternativnim krajevima ne može se govoriti a da se ne spomene legendarni film iz 80-ih Clue, snimljen po popularnoj društvenoj igri, koji ima čak tri kraja koja su nasumično puštana u kina.
Jedan noviji film kojeg možemo staviti na ovaj popis jest John Wick 4.
Četvrti nastavak završava pobjedom naslovnog junaka nad rivalom markizom de Gramontom – ali po cijenu (čini se) vlastitog života. Moguće je da je ovo kraj serijala o Wicku – ali očito je da je originalno snimljen drugačiji kraj koji je sugerirao drugačiji sudbinu za lik.
U jednome intervjuu redatelj Chad Stahelski ponudio je neke detalje o alternativnom završetku. “Snimili smo kraj u kojem ste zapravo vidjeli Johna Wicka na kraju filma. Tako da je bilo vrlo jasno da je još uvijek živ”, rekao je Stahelski. “Publika s kojom smo testirali apsolutno je preferirala dvosmislenkraj.”
John Wick 4 možda je bio kraj za lik, ali nipošto ne za franšizu
Za sada, čini se da će se gledatelji koji bi htjeli nastavke popularne akcijske franšize morati strpiti. Doduše, prošle smo jeseni mogli gledati miniseriju The Continental, a ovoga ljeta dolazi spin-off franšize – Ballerina, u kojemu će se Keanu pojaviti u cameo ulozi.
U tom akcijskom filmu koji izlazi u lipnju glavnu ulogu će glumiti Ana de Armas, koja je osvojila ljubitelje akcije još svojom kratkom ulogom u Bondovom filmu No Time to Die.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.