Možete li vjerovati da Jennifer Lopez nikada do sada u karijeri nije glumila u (filmskom) mjuziklu? Da, glumila je u biografskom filmu o pjevačici Seleni Quintanilli, ali prva uloga u mjuziklu bit će joj ona u ovogodišnjem filmu Poljubac žene-pauka (Kiss of the Spider Woman). Taj je film adaptacija Brodvejskog mjuzikla koji je adaptacija romana argentinskog pisca Manuela Puiga. Roman je 1985. adaptiran u film koji je glumcu Williamu Hurtu donio Oscara za glavnu mušku ulogu.
Radnja prati dvojicu zatvorenika koji dijele ćeliju u argentinskom zatvoru za vrijeme brutalne vojne diktature – komunista Valentina i homoseksualca Luisa, koji kako bi prikratio vrijeme u ćeliji izmišlja radnje filmova, uključujući onaj o ženi-pauku koja proždire muškarce nakon što ih poljubi. Film je debitirao na festivalu u Sundanceu gdje je dobio izvrsne kritike.
Jennifer Lopez je u novom intervjuu otkrila da je zapravo već ranije bila na audicijama za nekoliko filmskih mjuzikala, ali nikada nije dobila ulogu.
„Postojale su stvari koje sam oduvijek željela raditi, ali jednostavno nije bilo pravo vrijeme. No, ovo je prava stvar,“ rekla je za The Hollywood Reporter. „Sjećam se audicija za Evitu, Chicago i Nine“ rekla je Jennifer. Pogledajmo za koje je to filmove bila u konkurenciji i koje je uloge mogla igrati.
Evita (1996.)
Ovaj film donosi istinitu priču o Evi Perón, supruzi kontroverznog argentinskog predsjednika Juana Perona, koja je odrasla u siromaštvu i došla do pozicije prve dame Argentine.
Ulogu je na kraju dobila Madonna, koja je za izvedbu osvojila Zlatni globus. Film je bio nominiran za pet Oscara i osvojio nagradu za najbolju originalnu pjesmu.
Chicago (2002.)
Filmska adaptacija mjuzikla Chicago osvojila je šest Oscara, uključujući onaj za najbolji film i najbolju sporednu glumicu (Catherine Zeta-Jones).
Radnja filma smještena je u 1920-e, a prati noćnu pjevačicu Velmu Kelly, koja je optužena za ubojstvo svog muža i sestre, te ambicioznu Roxie Hart koja je optužena za ubojstvo ljubavnika, koje završavaju skupa u zatvoru i bore se za za pozornost javnosti i pomoć odvjetnika Billyja Flynna (Richard Gere), koji je majstor u pretvaranju zločinki u legende.
Ulogu Roxie Hart na kraju je dobila Renée Zellweger, dok je Catherine Zeta-Jones glumila Velmu Kelly.
Nine (2009.)
Film Nine temelji se na istoimenom mjuziklu, koji je inspiriran Fellinijevim filmom 8½. Priča prati poznatog redatelja (Daniel Day-Lewis) koji se suočava s kreativnom blokadom dok pokušava snimiti film, a istovremeno ga proganjaju žene iz njegova života – bivše supruge, ljubavnice, te pokojna majka.
U filmu glume Marion Cotillard, Penelope Cruz, Nicole Kidman, Judi Dench, Kate Hudson, Sophia Loren i Fergie, a nije poznato za koju je ulogu J.Lo bila razmatrana. Penelope Cruz je za ovaj film nominirana za Oscar.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.