HELLO
Stipe Vukšić

Greta Gerwig i Noah Baumbach su se raspisali kada je u pitanju bio scenarij filma Barbie, otkriva The New York Times.

Prema tom izvoru, prva verzija scenarija najgledanijega filma ove godine imala je 147 stranica (u pravilu, jedna stranica scenarija odgovara jednoj minuti filma), prije nego što je film skraćen na 114 minuta. Robbie Brenner, izvršna direktorica tvrtke Mattel Films, bila je prva osoba koja ga je pročitala.

Scenarij filma Barbie oduševio je sve u Mattelu

Kako The Times izvještava: “Kad je scenarij poslan e-mailom gospođi Brenner, imao je 147 stranica — kao filmovi Quentina Tarantina, što je epski prema holivudskim standardima. Zatvorila je vrata ureda i počela čitati. ‘Bilo je kao da idete na ovu ludu vožnju’, prisjetila se. Kršio je pravila, uključujući i tzv. četvrti zid, obraćajući se izravno publici. Ismijavao je Mattel”.

scenarij filma barbie

Redateljica Greta Gerwig i njen partner Noah Baumbach autori su scenarija.FOTO: PROFIMEDIA

Brenner je odmah otišla do izvršnog direktora Mattela Ynona Kreiza nakon što je pročitala scenarij i rekla mu: “Pročitala sam mnogo scenarija, a ovo je tako drugačije. Ovo je posebno. Ovakav osjećaj nemate mnogo puta u cijeloj karijeri”.

Scenarij filma Barbie bio je nekonvencionalan

Tada je Kreiz sam zaronio u 147 stranica. “Bilo je duboko, provokativno, nekonvencionalno i maštovito”, rekao je. “Bio je sve što sam se nadao da će biti”.

Film Barbie je tijekom ljeta zaradio više od 1,3 milijarde dolara diljem svijeta i postao film s najvećom zaradom u povijesti studija Warner Bros. Glavna zvijezda filma i producentica Margot Robbie jedna je od onih koji su vjerovali u uspjeh filma i na prvim je sastancima predvidjela barem milijardu dolara na blagajnama.

scenarij filma barbie

Ynon Kreiz, izvršni direktor Mattela, naravno da je zainteresiran za moguće nastavke.FOTO: PROFIMEDIA

Moj je prijedlog na sastanku sa studijem bio temeljen na tome da su studiji imali toliko uspjeha kada su bili dovoljno hrabri da spoje veliku ideju s vizionarskim redateljem“, rekla je Margot Robbie za Collider. “A onda sam dala niz primjera poput ‘dinosaura i Spielberga’ – uglavnom imenujući sve što je bilo nevjerojatno i zaradilo gomilu novca tijekom godina. A ja sam rekla: ‘A sada imate Barbie i Gretu Gerwig.’ I mislim da sam im rekla da će zaraditi milijardu dolara. Možda sam malo pretjerala, ali morali smo snimiti film, u redu?

Greta Gerwig je izjavila za časopis People kako se nada da njezin film znači “pokretanje svijeta i hrpe različitih filmova o Barbie“, dodavši: “Postoji ton i humor i radost, i očito je taj svijet vrlo lijep. Želim se vratiti u Barbie Land.”

Sigurno će Warner Bros. i Mattel željeti nastavak “Barbie”, s obzirom na povijesni uspjeh filma. Kao što je izvršni direktor Kreiz rekao za Variety, “Uspješni filmovi stvaraju još filmova. Naša je ambicija stvarati filmske franšize”.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025