Greta Gerwig i Noah Baumbach su se raspisali kada je u pitanju bio scenarij filma Barbie, otkriva The New York Times.
Prema tom izvoru, prva verzija scenarija najgledanijega filma ove godine imala je 147 stranica (u pravilu, jedna stranica scenarija odgovara jednoj minuti filma), prije nego što je film skraćen na 114 minuta. Robbie Brenner, izvršna direktorica tvrtke Mattel Films, bila je prva osoba koja ga je pročitala.
Scenarij filma Barbie oduševio je sve u Mattelu
Kako The Times izvještava: “Kad je scenarij poslan e-mailom gospođi Brenner, imao je 147 stranica — kao filmovi Quentina Tarantina, što je epski prema holivudskim standardima. Zatvorila je vrata ureda i počela čitati. ‘Bilo je kao da idete na ovu ludu vožnju’, prisjetila se. Kršio je pravila, uključujući i tzv. četvrti zid, obraćajući se izravno publici. Ismijavao je Mattel”.
Redateljica Greta Gerwig i njen partner Noah Baumbach autori su scenarija.FOTO: PROFIMEDIA
Brenner je odmah otišla do izvršnog direktora Mattela Ynona Kreiza nakon što je pročitala scenarij i rekla mu: “Pročitala sam mnogo scenarija, a ovo je tako drugačije. Ovo je posebno. Ovakav osjećaj nemate mnogo puta u cijeloj karijeri”.
Scenarij filma Barbie bio je nekonvencionalan
Tada je Kreiz sam zaronio u 147 stranica. “Bilo je duboko, provokativno, nekonvencionalno i maštovito”, rekao je. “Bio je sve što sam se nadao da će biti”.
Film Barbie je tijekom ljeta zaradio više od 1,3 milijarde dolara diljem svijeta i postao film s najvećom zaradom u povijesti studija Warner Bros. Glavna zvijezda filma i producentica Margot Robbie jedna je od onih koji su vjerovali u uspjeh filma i na prvim je sastancima predvidjela barem milijardu dolara na blagajnama.
Ynon Kreiz, izvršni direktor Mattela, naravno da je zainteresiran za moguće nastavke.FOTO: PROFIMEDIA
“Moj je prijedlog na sastanku sa studijem bio temeljen na tome da su studiji imali toliko uspjeha kada su bili dovoljno hrabri da spoje veliku ideju s vizionarskim redateljem“, rekla je Margot Robbie za Collider. “A onda sam dala niz primjera poput ‘dinosaura i Spielberga’ – uglavnom imenujući sve što je bilo nevjerojatno i zaradilo gomilu novca tijekom godina. A ja sam rekla: ‘A sada imate Barbie i Gretu Gerwig.’ I mislim da sam im rekla da će zaraditi milijardu dolara. Možda sam malo pretjerala, ali morali smo snimiti film, u redu?”
Greta Gerwig je izjavila za časopis People kako se nada da njezin film znači “pokretanje svijeta i hrpe različitih filmova o Barbie“, dodavši: “Postoji ton i humor i radost, i očito je taj svijet vrlo lijep. Želim se vratiti u Barbie Land.”
Sigurno će Warner Bros. i Mattel željeti nastavak “Barbie”, s obzirom na povijesni uspjeh filma. Kao što je izvršni direktor Kreiz rekao za Variety, “Uspješni filmovi stvaraju još filmova. Naša je ambicija stvarati filmske franšize”.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.