Jedan od filmova koji obilježavaju ovo ljeto je It Ends With Us, snimljen prema bestseleru autorice Colleen Hoover. Hooverin roman iz 2016., kao i film po njemu, ima tešku temu obiteljskoga nasilja, a govori o cvjećarici Lily Bloom, djevojci koja je odrasla s ocem koji je zlostavljao njezinu majku i fizički i seksualno, a koja se nađe u vezi s Ryleom Kinkaidom, isprva privlačnim neurokirurgom koji se s vremenom počne prema njoj ponašati nasilnički.
Justin Baldoni otkupio je prava na filmsku ekranizaciju romana preko svoje producentske kuće te je film i režirao i u njemu glumi ulogu Rylea, dok je u ulozi Lily Bloom Blake Lively, također jedna od producentica.
Što je sporno u vezi filma It Ends With Us?
Upravo je odnos između Justina i Blake u središtu drame. Film je izašao 9. kolovoza, i debitirao na box officeu na drugome mjestu, iza velikoga hita Blakeinoga supruga Ryana Reynoldsa – Deadpool & Wolverine. Tijekom cijele promotivne kampanje izgledalo je da Blake i Ryan pokušavaju od svoja dva filma stvoriti novi Barbenheimer, prošloljetni marketinški fenomen koji je nedvojbeno pomogao Barbie i Oppenheimeru da budu filmovi koji su obilježili 2023.
Ono što upada u oči u ovoj kampanji je odsustvo jedne osobe – Justina Baldonija, redatelja i glavnog glumca. Baldoni se distancirao od Lively te je jedina osoba povezana s filmom koja u medijskim istupima inzistira isključivo na razgovoru o teškoj i bolnoj temi o kojoj It Ends With Us govori: obiteljskome nasilju i nasilju nad ženama.
Naime medijska strategija koju je Blake Lively odabrala za ovaj film podsjeća na strategije koje obično koriste romantične komedije i filmovi kojima je u fokusu zabava. Diskursom o filmu dominiraju rasprave o modnim odabirima glavne glumice na crvenim tepisima i o PR potezima nje i njezinoga supruga, kao što je viralni video na kojemu Reynolds „iznenađuje“ Brandona Sklenara, koji se u filmu pojavljuje kao drugi ljubavni interes Blakeinoga lika, te ga ispituje o tome kako mu je bilo ljubiti njegovu suprugu i u šali mu „prijeti“ zbog toga.
Također, Blake je u jednome intervjuu na crvenome tepihu spomenula da je njezin suprug pomogao u pisanju scenarija, odnosno da je „popravio“ jednu važnu scenu u filmu dodavanjem novih linija dijaloga. Baldoni to nije komentirao, ali scenaristica Christy Hall napomenula je da nije imala pojma o Reynoldsovom uplivu dok nije čula izjavu s crvenoga tepiha, te je sarkastično rekla da je kada je pogledala gotov film pomislila da su rečenice koje nisu njezine bile improvizacija. Cijeli ovaj fijasko sa scenarijem doveo je i do optužbi dijela korisnika interneta da je, s obzirom na to da je film sniman za vrijeme prošlogodišnjega štrajka scenarista, Ryan Reynolds djelovao kao štrajkbrejker time što je radio na scenariju u vrijeme dok je sindikat scenarista (čiji je on član) štrajkao.
Problem filma It Ends With Us su različite ideje dvoje producenata i glavnih glumaca
Magazin Glamour u svom je velikome članku o ovoj kontroverziji naglasio važnu stvar – ovakav način promocije filma o teškoj temi obiteljskoga nasilja vrlo je problematičan.
Tijekom cijele promotivne kampanje Blake Lively distancira se od teme obiteljskoga nasilja, te je u intervjuu s Deadlineom naglasila da je film „tragičan“ i „inspirativan“, ali da ona sama ne vidi kao fokus filma obiteljsko nasilje. „Ovo je priča koja sadržava temu obiteljskoga nasilja, ali nije o obiteljskome nasilju“, rekla je. S druge strane, Baldoni ima drugačije mišljenje te je naglasio da se nada da će film promijeniti način na koji ljudi, a posebice muškarci, gledaju na nasilje u intimnim vezama.
Tijekom posljednjih tjedana čini se da je cjelokupna glumačka postava stala na stranu Blake Lively te da ne žele imati ništa s Baldonijem. Colleen Hoover napisala je nastavak It Starts With Us, a insajderi bliski Baldoniju tvrde da je jedan od razloga svađe u tome što Lively planira sama režirati nastavak. Isto tako, čini se da je sam proces postprodukcije i montaže bio iznimno kaotičan, a Baldoni tvrdi da su mu Lively i Reynolds„ukrali“ kreativnu kontrolu nad filmom.
U svakom slučaju, unatoč kontroverzijama, film je u svega pet dana u kinima već zaradio trostruko više od onoga koliko je koštao (imao je budžet od, za današnje pojmove samo, 25 milijuna dolara), tako da je sa stajališta onoga što je Hollywoodu najvažnije – novca, svakako riječ o uspješnom projektu. Sa stajališta javnoga diskursa o obiteljskome nasilju, baš i ne.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.