Dakota Johnson možda nema istu moć predviđanja kao njezina titularna junakinja u filmu Madame Web, ali njezina vlastita vizija budućnosti ne uključuje još visokobudžetnih adaptacija stripova.
U novom intervjuu za portal Bustle, glumica je rekla da je rad na filmu o superjunacima “definitivno važno iskustvo“, iako ga ne bi htjela ponoviti. “Nikada prije nisam radila ništa slično“, objasnila je glumica. “Vjerojatno nikad više neću učiniti nešto slično jer nemam smisla za taj svijet. I sada to znam. Ali ponekad u ovoj industriji potpišeš nešto dok izgleda kao jedna stvar, a onda dok radiš na tome to postaje potpuno druga stvar, a ti si misliš: ‘Čekaj, što?'”
Dakota Johnson glumila je glavnu ulogu u katastrofalnome filmu Madame Web
U filmu Madame Web, koji je objavljen na Valentinovo i smješten u Sonyjev Spider-Man filmski svemir (ne u Marvelov filmski svemir, mnogi ih miješaju), Dakota Johnson(34) glumi Cassandru Webb, bolničarku koja razvija psihičke moći i postaje heroj protiv svoje volje.
Film je krahirao na kino blagajnama i dobio izrazito loše kritike, a na internetu je izazvao hrpu otrovnih memova.
Dakota Johnson je rekla kako “nije iznenađena što je ovo krenulo tako kako jest“, dodavši da “Naravno da nije lijepo biti dio nečega što je rastrgano na komadiće, ali ne mogu reći da ne razumijem.”
Za neuspjeh Madame Web Dakota Johnson optužuje studio
Dio problema, prema Dakoti, leži u tome što Hollywood ne vjeruje filmašima da će ostvariti svoju viziju. “Tako je teško snimati filmove“, rekla je. “A u ovim velikim filmovima koji se snimaju – a počinje se događati čak i s malima, što je ono što me stvarno izluđuje – odluke donose povjerenstva, a umjetnost ne prolazi dobro kad je stvaraju povjerenstva. Filmove bi trebali raditi redatelj i umjetnici oko njega, a ne producenti i direktori. Ne možete stvarati umjetnost temeljenu na brojevima i algoritmima.”
Također je okrivila direktore velikih studija jer ne vjeruju publici. “Već dugo osjećam da je publika izuzetno pametna, a direktori su počeli vjerovati da nisu“, rekla je. “Publika će uvijek moći nanjušiti sr**a.”
Obožavatelji serije Stranger Things danas konačno dolaze do odgovora na jedno od najčešćih pitanja uoči završetka kultne Netflixove priče – koliko zapravo traje oproštaj od Hawkinsa. Uoči božićnog objavljivanja završnog dijela pete sezone, kreatori serije otkrili su točne minute posljednjih epizoda, što jasno pokazuje da se radi o završnici epskih razmjera.
Objavljen je prvi službeni trailer za „Odiseju“, novi film Christophera Nolana, čime je započelo odbrojavanje do jednog od najiščekivanijih filmskih događaja posljednjih godina. Riječ je o Nolanovu prvom dugometražnom projektu nakon „Oppenheimera“, filma koji je 2024. godine osvojio Oscara za najbolji film i najbolju režiju, a ovoga puta slavni redatelj okreće se jednom od temeljnih djela zapadne civilizacije – Homerovu epu „Odiseja“.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.