Benedict Cumberbatch glumi oca koji je spreman na sve kako bi vratio sina kući u novoj mini-seriji na Netflixu naslova Eric.
Smješten u New York 1980-ih, Eric govori o Vincentu (Cumberbatch) i Cassie (Gaby Hoffmann) koji traže svog nestalog sina Edgara (Ivan Morris Howe). Na Cassien užas, Vincent se okreće svom poslu dječjeg televizijskog lutkara kako bi pokušao pronaći svog nestalog sina.
Benedict Cumberbatch glumi oca u potrazi za sinom
Dok policija nastavlja s potragom i spašavanjem, Vincent uzima jedan od sinovljevih crteža Erica, čudovišne lutke koju je osmislio Edgar i odlučuje je oživjeti. Postaje usredotočen na to da Erica prebaci sa stranice na ekran kako bi nagovorio sina da se vrati kući.
U trenutku očaja i tjeskobe, VincentobjasniCassie: “Ako uspijemo Erica uvesti u emisiju, Edgar će ga vidjeti i znati koliko želimo da se vrati kući.”
“Poludjet ćeš“, odgovara mu supruga.
Benedict Cumberbatch otkrio je da nova serija govori o problemima stvarnoga svijeta
Dok se nastavlja “boriti s gubitkom sina“, Vincent postaje “sve više uznemiren i nestalan“, prema sinopsisu serije. “Dok Vincentovo progresivno destruktivno ponašanje otuđuje njegovu obitelj, njegove kolege s posla i detektive koji mu pokušavaju pomoći, Eric postaje njegov jedini saveznik u potrazi za vraćanjem sina kući.”
Uz već spomenute glumce u seriji glume i McKinley Belcher III, Dan Fogler i Clarke Peters. Seriju je kreirala Abi Morgan, autorica više uspješnih filmskih scenarija kao što su The Iron Lady i Suffragette.
Još u ožujku Benedict Cumberbatch podijelio je kako je serija od šest epizoda ukorijenjena u problemima stvarnog svijeta, piše The Hollywood Reporter.
“Pogled na roditeljstvo, pogled na brak, pogled na mentalno zdravlje, pogled na pandemiju side, ali i na tekuću krizu homofobije, rasizma u institucijama”, objasnila je filmska zvijezda. “Puno se toga događa, a ipak govori o našem svijetu.“
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.