Anne Hathaway, sada 42-godišnja glumica i ikona generacije, službeno je najavila povratak jedne od svojih najprepoznatljivijih uloga. U kratkom TikTok videu, snimljenom u vlastitoj kupaonici, Hathaway je objavila kako kreće na snimanje filma The Devil Wears Prada 2, odjevena u pulover koji zapanjujuće podsjeća na onaj „nezgrapni plavi džemper“ iz originala iz 2006. godine.
„Heading to werk #dwp2“, napisala je u opisu, uz pogled koji ne skriva uzbuđenje.
Za prave modne sladokusce, spomen tog džempera odmah priziva jedan od najupečatljivijih filmskih monologa 21. stoljeća – onaj u kojem legendarna Miranda Priestly, hladna urednica magazina Runway u briljantnoj interpretaciji Meryl Streep, daje lekciju mladoj Andy Sachs o stvarnoj moći modne industrije.
„Mislite da to nema veze s vama“, počinje Miranda, dok secira naizgled običan džemper koji, kako kaže, nije samo plav, nije tirkizan, nije lapis, već – cerulean. Taj isti ton, kako nas podsjeća, prvo se pojavio na revijama Oscara de la Rente i Yves Saint Laurenta, zatim se prelijevao u kolekcije drugih dizajnera, sve dok nije završio „u nekoj tužnoj Casual Corner trgovini iz koje ste ga vi, bez sumnje, izvukli na rasprodaji.“
Taj monolog, citiran i analiziran u bezbroj modnih eseja, ponovno oživljava zahvaljujući nastavku filma koji je definirao cijelu modnu dekadu.
A izgleda da se i Andy vraća s novom modnom pričom. Na Instagramu je Hathaway podijelila još jedan kadar sa seta, u suradnji s 20th Century Studios: elegantna kombinacija prugastog prsluka i hlača visokog struka odiše sofisticiranom poslovnom estetikom. Je li Andy ponovno u visokoj modi?
Na ulicama New Yorka, gdje se snima dio filma, Anne Hathaway je u ponedjeljak snimljena u nešto opuštenijem izdanju — crni prsluk, bijeli top, traper midi suknja i Chanel natikače. No, obožavateljice neće moći ne primijetiti da legendarne visoke čizme iz originalnog filma ovaj put nisu dio stylinga. Umjesto njih, Andy nosi dad sandals s logom, simbol nove faze njezina modnog identiteta.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.