HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Anne Hathaway, sada 42-godišnja glumica i ikona generacije, službeno je najavila povratak jedne od svojih najprepoznatljivijih uloga. U kratkom TikTok videu, snimljenom u vlastitoj kupaonici, Hathaway je objavila kako kreće na snimanje filma The Devil Wears Prada 2, odjevena u pulover koji zapanjujuće podsjeća na onaj „nezgrapni plavi džemper“ iz originala iz 2006. godine.

vrag nosi pradu

„Heading to werk #dwp2“, napisala je u opisu, uz pogled koji ne skriva uzbuđenje.

Za prave modne sladokusce, spomen tog džempera odmah priziva jedan od najupečatljivijih filmskih monologa 21. stoljeća – onaj u kojem legendarna Miranda Priestly, hladna urednica magazina Runway u briljantnoj interpretaciji Meryl Streep, daje lekciju mladoj Andy Sachs o stvarnoj moći modne industrije.

vrag nosi pradu

„Mislite da to nema veze s vama“, počinje Miranda, dok secira naizgled običan džemper koji, kako kaže, nije samo plav, nije tirkizan, nije lapis, već – cerulean. Taj isti ton, kako nas podsjeća, prvo se pojavio na revijama Oscara de la Rente i Yves Saint Laurenta, zatim se prelijevao u kolekcije drugih dizajnera, sve dok nije završio „u nekoj tužnoj Casual Corner trgovini iz koje ste ga vi, bez sumnje, izvukli na rasprodaji.“

vrag nosi pradu

Taj monolog, citiran i analiziran u bezbroj modnih eseja, ponovno oživljava zahvaljujući nastavku filma koji je definirao cijelu modnu dekadu.

vrag nosi pradu

A izgleda da se i Andy vraća s novom modnom pričom. Na Instagramu je Hathaway podijelila još jedan kadar sa seta, u suradnji s 20th Century Studios: elegantna kombinacija prugastog prsluka i hlača visokog struka odiše sofisticiranom poslovnom estetikom. Je li Andy ponovno u visokoj modi?

vrag nosi pradu

Na ulicama New Yorka, gdje se snima dio filma, Anne Hathaway je u ponedjeljak snimljena u nešto opuštenijem izdanju — crni prsluk, bijeli top, traper midi suknja i Chanel natikače. No, obožavateljice neće moći ne primijetiti da legendarne visoke čizme iz originalnog filma ovaj put nisu dio stylinga. Umjesto njih, Andy nosi dad sandals s logom, simbol nove faze njezina modnog identiteta.

vrag nosi pradu


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025