HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Alicia Silverstone vraća se ulozi koja ju je proslavila – Cher Horowitz iz filma Clueless (na hrvatskom poznat i kao Djevojke s Beverly Hillsa) – u nastavku kultnog filma u obliku serije koju priprema streaming platforma Peacock, izvijestio je Variety. Alicia (48) je vijest potvrdila i na Instagramu u četvrtak.

„Totalno sam zbunjena… ali na najbolji mogući način“, napisala je glumica uz kadar iz filma, GIF i screenshot članka iz Varietyja.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Alicia Silverstone (@aliciasilverstone)

Detalji radnje zasad nisu poznati, no Variety navodi kako je riječ o nastavku originalnog filma. Autorski tim čine Josh Schwartz i Stephanie Savage, tvorci serije Gossip Girl, a pišu u suradnji s Jordanom Weissom. U projekt je kao izvršna producentica uključena i Amy Heckerling, redateljica i scenaristica izvornog filma, zajedno sa Silverstone i producentom Robertom Lawrenceom.

Ovaj novi projekt potpuno je odvojen od pokušaja nastavka iz 2020., također na Peacocku. Taj raniji pokušaj trebao se fokusirati na lik Dionne Davenport, koju je u filmu tumačila Stacey Dash, dok lik Cher nije bio uključen.

Film Clueless stigao je u kina 1995. i bio je labavo inspiriran romanom Emma autorice Jane Austen. U njemu su uz Silverstone glumili i Donald Faison, Brittany Murphy, Breckin Meyer i Dan Hedaya. Kratkotrajna serija s Rachel Blanchard u ulozi Cher prikazivala se od 1996. do 1999.

PROČITAJTE: As if! Nakon skoro 30 godina Alicia Silverstone snimila kampanju u stilu svog lika iz filma Clueless

Silverstone je zahvaljujući tom filmu postala zvijezda, a proteklih godina nekoliko je puta iz zabave ponovno utjelovila lik Cher. U reklami za Super Bowl 2023. za Rakuten ponovno je obukla prepoznatljivu žutu kariranu suknju i jaknu. S istim stylingom nastupila je i u emisiji Lip Sync Battle 2018., gdje je izvela pjesmu Fancy od Iggy Azaleae u scenografiji nalik Cherinoj sobi. U duhovitom TikTok videu iz 2021. čak je jednu scenu rekonstruirala sa sinom Bearom.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025