Zahvaljujući turneji: Beyoncé sada vrijedi 800 milijuna dolara
Nakon Renaissance, svoje posljednje svjetske turneje, Beyoncé je podebljala svoju vrijednost. Na dobrom je putu da se pridruži mužu u klubu milijardera.
„Izgledati ovako dobro trebalo bi koštati milijardu“, pjeva Beyoncé na pjesmi “Pure/Honey” sa svoga zadnjeg albuma Renaissance iz 2022. S obzirom na zvjezdanu godinu koju je imala ova 42-godišnja pjevačica, plesačica i povremena glumica, čini se da novac nije problem – na putu je da postane milijarderka, s neto vrijednošću od 800 milijuna dolara, piše Forbes.
Vrijednost Beyonce procjenjuje se na 800 milijuna dolara
U lipnju je Beyoncé zauzela 48. mjesto na Forbesovoj godišnjoj listi „self-made“ žena u Americi (odnosno onih koje su svoje bogatstvo stekle samostalno, bez da su ga naslijedile), s neto vrijednošću od 540 milijuna dolara. Dramatičan porast njezinog bogatstva može se pripisati značajnoj zaradi u 2023. godini – zaradila je oko 100 milijuna dolara (nakon poreza!) od svjetske turneje Renaissance – ali i tome što je najugledniji svjetski financijski časopis prilagodio svoju procjenu vrijednosti njezine glazbe.
Beyoncein suprug Jay-Z već vrijedi više od milijardu dolara.FOTO: PROFIMEDIA
Prema Forbesu, njezin glazbeni katalog vrijedi oko 300 milijuna dolara. Ostatak njezine neto vrijednosti sastoji se od osobne imovine koju dijeli sa svojim suprugom Jay-Z-jem, kao i njezinim poslovnim udjelima kroz Parkwood Entertainment, koji je osnovala 2010. Jay-Z već je neko vrijeme u klubu milijardera.
Vrijednost Beyonce značajno je porasla zahvaljujući zadnjoj turneji
Jedan od glavnih pokretača povećanja Beyoncéine neto vrijednosti bila je njezina hit turneja Renaissance, koja je trajala od svibnja do listopada i obuhvatila 39 gradova u 17 zemalja. Renaissance je donio više od 579 milijuna dolara prihoda, što ga čini jednom od 10 najvećih turneja u povijesti, prema Billboardu.
Ovo je bila iznimno uspješna godina za pjevačicu i karijerno i financijski.FOTO: PROFIMEDIA
“Ona je jedna od glazbenih boginja“, zaključio je u razgovoru za Forbes ugledni glazbeni menadžer Dennis Arfa, najpoznatiji po radu s Metallicom. “Posao kojim se bavi i količina ljudi koje privlači, pa ona može sama snimiti film. Ona može stvari koje većina ne može.”
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.