HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kao što tradicionalno rade svake godine, ugledni ekonomski magazin Forbes objavio je popis „30 Under 30“, koji obuhvaća najznačajnije poduzetnike mlađe od trideset godina.

Među tridesetero ovogodišnjih odabranih našla se i Kendall Jenner, manekenka i članica najpoznatije reality obitelji na svijetu. Kendall Jenner Forbes je uvrstio na popis zbog njezine uloge poduzetnice i vlasnice vlastitoga brenda tekile 818, koji je osnovala 2021. te je brzo postigla prepoznatljivost na tržištu. Prema Forbesu, samo u 2022. Kendall je od svog brenda zaradila oko 25 milijuna dolara.

Kendall Jenner Forbes je proglasio jednom od najboljih poduzetnica mlađih od 30

U utorak se Kendall na svome Instagramu pohvalila naslovnicom Forbesa kako bi objavila da je uključena u ovu impresivnu listu.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Kendall (@kendalljenner)

hvala, hvala, hvala @forbes @forbesunder30 @drink818“, napisala je u naslovu objave 28. studenog. Nakon što se početkom listopada pojavila na samitu 30 Under 30 u Clevelandu, Ohio, njezino uključivanje na popis nije potpuno iznenađenje. Kendall Jenner je bila glavni govornik na eventu, uz još nekoliko drugih poduzetnika iz različitih industrija.

Prema citatu s naslovnice Forbesa, iako prepoznaje povećanu konkurenciju u poslu s tekilom, Kendall Jenner vjeruje da je to “zdrav izazov“, rekla je. “Tjera nas da budemo bolji.”

Kendall je treća sestra na naslovnici Forbesa

Kendall nije prva sestra iz klana Kardashian-Jenner koja se našla na naslovnici Forbesa. Njezina starija polusestra Kim Kardashian našla se na naslovnici uglednoga magazina još 2016. kada su je nazvali „mobilnim mogulom“ zbog novca koji je zaradila na svojim igricama za mobitele.

kendall jenner forbes

Kendall je na svome brendu tekile samo u 2022. zaradila 25 milijuna dolara.FOTO: Instagram/kendalljenner

Kendallina mlađa sestra Kylie našla se na prestižnoj naslovnici 2018., kada ju je Forbes proglasio najmlađom samoostvarenom milijarderkom na svijetu, zbog novca koji je zaradila od svoje tvrtke Kylie Cosmetics. Kasnije te godine izbio je manji skandal kada su iz Forbesa tvrdili da su prevareni kada su procjenjivali vrijednost te da je Kylie vrijedna „samo“ 900 milijuna dolara, ali sve zaboravilo kada je reality zvijezda iduće godine i službeno prešla granicu od milijardu dolara.