Christopher Nolan ne prestaje hvaliti Taylor Swift jer je uspjela zeznuti cijeli Hollywood i cijeli koncertni film predstaviti svijetu isključivo preko kino distributera. Uspjeh Taylor Swift nemoguće je ignorirati voljeli je ili ne.
Dok je razgovarao s kolegicom redateljicom Emmom Thomas i Pulitzerom nagrađenim autorom “Američkog Prometeja”Kaiom Birdom o “Oppenheimeru“ na CUNY Graduate Center, poznati redatelj je govorio o odluci Taylor Swift da objavi koncert “The Eras Tour” izravno u lancu AMC Theatre.
“Taylor Swift je pošteno ponizila Hollywood jer studiji ne distribuiraju njezin koncertni film. Distribuira ga vlasnik kina, AMC, i zaradit će ogroman novac,” izjavio je Nolan. “Ovo je način na koji se stvari vide i kako se dijele priče ili iskustva koja su nevjerojatno vrijedna. Ako oni [studiji] to ne žele, netko drugi hoće. To je činjenica.”
Uspjeh Taylor Swift mnogima i dalje nije shvatljiv
Koncertni film producirao je tim pjevačice i zaobišao je glavne distributere, odredivši vlastitu cijenu ulaznice od 19,89 dolara, pri čemu je Taylor Swift uzela 57% prihoda koji bi inače išao distributeru. Film je nakon vikenda prikazivanja zaradio približno 125 milijuna dolara na kino blagajnama diljem svijeta.
Pjevačičina iznenađujuća najava za “The Eras Tour” pomaknula je hollywoodski kalendar izdavanja, a mega-producent Jason Blum je izričito izjavio da je “The Eras Tour” doveo do prebacivanja premijere filma “The Exorcist: Believer” u novi termin.
Izvršni direktor Fathom Eventsa Ray Nutt rekao je za IndieWire da će Taylorina odluka o puštanju filma “The Eras Tour” izravno u kina bez distributera bez sumnje promijeniti kino izdanja u budućnosti.
“Naš telefon zvoni bez prekida. Možemo li napraviti nešto osim tradicionalnog filma u kinima?’, izjavio je Nutt. “Iskreno, nakon ovoliko dugog rada u industriji, kada imate nešto ovako veliko, to će se pretvoriti u dobre stvari.”
U međuvremenu, Nolanova posvećenost kino izdanjima djelomično je dovela do njegovog odvajanja od Warner Brosa tijekom pandemije, pri čemu se Warner Bros odlučio za dnevne i datumske premijere na streameru HBO Max(sada spojen s Discoveryjem i samo nazvan Max). Nolanov blockbuster “Oppenheimer” producirao je Universal, a doveo je do povijesnog dvostrukog filma “Barbenheimer” uz “Barbie” Warner Brosa, koji je napisala i režirala Greta Gerwig.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.