Je li Lindsay Lohan Crocs sandale upravo uspjela učiniti glamuroznima?
Lindsay Lohan u trudnoći je snimila kampanju za najglamuroznije izdanje sandala koje svi vole mrziti.
24 srpnja 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
I dok u stvarnom životu novopečena mama Lindsay Lohan uživa u prvim danima uz svog sina kojeg je ovih dana dobila u braku s Baderom Shammasom, glumica kreće na virtualno putovanje.
Naime, u prvim danima trudnoće glumica koja se nedavno vratila i na glumačku scenu, potpisala je ugovor s brendom obuće koji svi obožavaju mrziti, a koji je već imao suradnje s poznatim facama kao što su Justin Bieber, Diplo, SZA… pa čak i modna kuća Balenciaga.
Je li Lindsay Lohan Crocs sandale upravo učinila – glamuroznima?
Lindsay Lohan zaštitno je lice najnovije suradnje brenda Crocs s luksuznom modnom kućom MCM, a kampanja je snimljena u Dubaiju, gdje Lindsay Lohan nakon udaje za multimilijunaša, živi.
Na fotografijama možemo vidjeti Lindsay dotjeranu u glamuroznom izdanju, kako predstavlja dva modela sandala nastala u suradnji gore spomenutih brendova, dok se u pozadini naziru poznati neboderi iz Dubaija.
Na jednoj fotografiji Lindsay nosi bež odijelo sa širokim blejzerom, a na drugoj široku plisiranu haljinu pa možemo pretpostaviti kako je kampanju snimala kad joj se već nazirao trudnički trbuščić.
U kolekciji se nalaze bijele i crne sandale s podebljanim potplatom i zlatnim detaljima, a brojni privjesci omogućuju svakome da svoje sandale prilagodi svom ukusu.
Loading ...
Lindsay Lohan Crocs suradnju je predstavila ni tjedan dana nakon što je rodila
Nakon što je s tri uzastopno rasprodana koncerta u zagrebačkoj Tvornici kulture ponovno potvrdio status jednog od najvoljenijih izvođača domaće glazbene scene, Matija Cvek napravio je nešto što nisu očekivali ni njegovi najvjerniji fanovi — otvorio je vrata svog privatnog svijeta i podijelio najnježniji obiteljski album do sada.
Što se dogodi kad se jedan od najsloženijih umova svjetske književnosti susretne s repatom, nježnom i lukavom figurom domaće mitologije? Dobijemo slikovnicu o Jamesu Joyceu, mačkama i pulskim tajnama – i autora koji s jednakom strašću grli visoku književnost, pop kulturu i djetinju maštu. On je profesor koji crta srcem, ilustrator koji misli kao pisac i pripovjedač koji vjeruje da sloboda stanuje izvan okvira. Istra mu je zavičaj, mačke su mu inspiracija, a Joyce – divlja mačka književnosti – postaje glavni junak njegove najnovije basne za djecu.
Još se sliježu dojmovi s omiljenog festivala zabavne glazbe u Hrvatskoj — CMC-a u Vodicama, a priča o ovom glazbenom spektaklu ne prestaje puniti društvene mreže i portale. Ove je godine vodička riva doslovno odzvanjala hitovima čak 47 izvođača, ali ono što je najviše zapelo za oko — nije bila samo glazba.
Ako ste i vi u posljednje vrijeme scrollali društvenim mrežama i naletjeli na kadar koji ste morali gledati više puta – ne brinite, niste jedini. On je jedan od najseksi domaćih izvođača, glazbena nada koja već sad stvara hitove koje pjevamo uglas, a pri tom izgleda kao da je upravo sišao s naslovnice modnog časopisa. ToMa, pravim imenom Tomislav Marić, ne prestaje osvajati – i ušima i očima. I da, iako ga vole svi, jasno je da se baš muška publika osobito često javlja s komentarima – i to vrlo entuzijastično. No, tko bi im zamjerio?
Ako postoji čovjek koji zna kako nasmijati regiju, izazvati salve smijeha i istovremeno ostati šarmantan do kosti – to je Dalibor Petko. U svijetu domaćeg showbusinessa gdje je sve već viđeno, Petko je vječna svježa doza kreativnosti, a sada je, čini se, uspio ono što mnogima nije pošlo za rukom – ukrotiti najseksi Balkanca, Stefana Zdravkovića, poznatijeg kao Princ od Vranja. Ili barem pokušava. Na svoj, urnebesan način.
U ljetnom periodu kada temperature neumoljivo rastu, pronaći ravnotežu između elegancije i udobnosti postaje pravi izazov. No, domaća glumačka zvijezda, koja je zasjala na sceni zahvaljujući popularnoj seriji Zabranjena ljubav, još jednom dokazuje da besprijekoran stil ne mora trpjeti zbog vremenskih (ne)prilika. Na najnovijoj fotografiji, utjelovljenje je ženstvenosti i sofisticiranosti u jednom modnom komadu – haljini domaćeg dizajna koju potpisuje Katarina Baban za svoj brend Lility by Katarina Baban.
Nakon što je s tri uzastopno rasprodana koncerta u zagrebačkoj Tvornici kulture ponovno potvrdio status jednog od najvoljenijih izvođača domaće glazbene scene, Matija Cvek napravio je nešto što nisu očekivali ni njegovi najvjerniji fanovi — otvorio je vrata svog privatnog svijeta i podijelio najnježniji obiteljski album do sada.
Na nedavnom događanju u organizaciji Poliklinike Milojević, među brojnim gostima pažnju je privukao jedan od najomiljenijih domaćih PR agenata – Mate Rončević iz renomirane agencije PRiredba. U skladu sa svojom prepoznatljivom estetikom, Mate je još jednom pokazao da stil nije samo odjeća koju nosimo, već produžetak karaktera i stava.
U modnom pejzažu u kojem se samouvjerenost ispisuje stilom, a luksuz nosi stav, Hana Hadžiavdagić Tabaković pojavila se kao vizualna oda ženstvenosti i smjelosti. Ovog puta zavodljivo elegantna, obučena u pripijenu haljinu s leopard uzorkom koja ističe svaki zavoj tijela s preciznošću haute couture skice, Hana je još jednom potvrdila svoju modnu dominaciju.