HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Još 2013. godine, Miley Cyrus se pobunila protiv svog Disney imidža iz djetinjstva objavivši studijski album “Bangerz”. Turneja Miley Cyrus sada se pamti kao “Bangerz era”, i tada je imala najveće kontroverzije – twerkala je na Robinu Thickeu na dodjeli MTV Video Music Awards, te objavila golišavi glazbeni spot za pjesmu “Wrecking Ball”.

Turneja Miley Cyrus u povodu Bangerz albuma

Ova era kulminirala je njezinom turnejom 2014. godine, koja je dobila ime po albumu i snažno se oslanjala na njezin novostečeni divlji lik. To je uključivalo Mileyn ulazak na pozornicu klizanjem niz ogromnu repliku njezinog jezika, nakon što je postala poznata po plaženju jezika, čak i lizanju čekića u svom glazbenom spotu.

Iako je Mileyna ogromna promjena izazvala kritike roditelja i njezinih bivših Disney obožavatelja, Bangerz turneja polučila je ogroman uspjeh. Zapravo, bila je 16. najprofitabilnija turneja godine i zaradila je 62,9 milijuna dolara. Međutim, Miley Cyrus je sada otkrila da nije “zaradila niti jedan cent” od toga.

Prošlog mjeseca, u povodu 10. godišnjice njezinog nastupa na dodjeli VMAs, pjevačica je objavila svoju novu pjesmu “Used to Be Young”, koja slavi njezin kontroverzni život. To je uskladila s TikTok serijom “Used to Be Young”, u kojoj se osvrće na trenutke iz svoje dosadašnje karijere i nudi obožavateljima uvid u svoj život.

U najnovijoj epizodi serije, Miley Cyrus se prisjetila Bangerz turneje i otkrila da je “sve platila” sama jer nije željela kompromitirati ono što je smatrala da obožavatelji zaslužuju.

Miley Cyrus je također rekla da je njezina vizija za turneju bila tako “izvanredna”, a mnogi su ostali zbunjeni zato što je bila voljna krenuti na veliku turneju iako nije mogla zaraditi novac.

Turneja Miley Cyrus nije bila profitabilna

Govoreći u TikTok videu, glazbenica je rekla: “Bangerz turneja bila je ulaganje u sebe.”

Dodala je: “Nisam zaradila niti jedan cent na ovoj turneji jer sam željela da turneja bude izvanredna. I kad su svi govorili: ‘Zašto to radiš? Otpjevat ćeš 100 koncerata i nećeš zaraditi ništa?’ Rekla sam: ‘Najradije bih investirala samo u sebe.'”

@gottadothetruffleshuffle Pop cumture moments that live rent free in mu brain: Miley & Robin Thicke at the 2013 VMAs will never ever leave #mileycyrus #miley #canstop #vmas2013 #vmas #robinthicke #blurredlines ♬ original sound – Kate

“Dakle, sve sam platila kako bih napravila ono što sam smatrala da ja i obožavatelji zaslužujemo”, zaključila je.

Ovo nije prvi put da je Miley Cyrus podijelila svoja stajališta o turnejama, s obzirom na to da je zvijezda ranije ove godine rekla za britanski Vogue: “Pjevanje pred stotinama tisuća ljudi nije stvar koju stvarno volim. Nema povezanosti. Nema sigurnosti.”


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025