Još 2013. godine, Miley Cyrus se pobunila protiv svog Disney imidža iz djetinjstva objavivši studijski album “Bangerz”. Turneja Miley Cyrus sada se pamti kao “Bangerz era”, i tada je imala najveće kontroverzije – twerkala je na Robinu Thickeu na dodjeli MTV Video Music Awards, te objavila golišavi glazbeni spot za pjesmu “Wrecking Ball”.
Turneja Miley Cyrus u povodu Bangerz albuma
Ova era kulminirala je njezinom turnejom 2014. godine, koja je dobila ime po albumu i snažno se oslanjala na njezin novostečeni divlji lik. To je uključivalo Mileyn ulazak na pozornicu klizanjem niz ogromnu repliku njezinog jezika, nakon što je postala poznata po plaženju jezika, čak i lizanju čekića u svom glazbenom spotu.
Iako je Mileyna ogromna promjena izazvala kritike roditelja i njezinih bivših Disney obožavatelja, Bangerz turneja polučila je ogroman uspjeh. Zapravo, bila je 16. najprofitabilnija turneja godine i zaradila je 62,9 milijuna dolara. Međutim, Miley Cyrus je sada otkrila da nije “zaradila niti jedan cent” od toga.
Prošlog mjeseca, u povodu 10. godišnjice njezinog nastupa na dodjeli VMAs, pjevačica je objavila svoju novu pjesmu “Used to Be Young”, koja slavi njezin kontroverzni život. To je uskladila s TikTok serijom “Used to Be Young”, u kojoj se osvrće na trenutke iz svoje dosadašnje karijere i nudi obožavateljima uvid u svoj život.
U najnovijoj epizodi serije, Miley Cyrus se prisjetila Bangerz turneje i otkrila da je “sve platila” sama jer nije željela kompromitirati ono što je smatrala da obožavatelji zaslužuju.
Miley Cyrus je također rekla da je njezina vizija za turneju bila tako “izvanredna”, a mnogi su ostali zbunjeni zato što je bila voljna krenuti na veliku turneju iako nije mogla zaraditi novac.
Turneja Miley Cyrus nije bila profitabilna
Govoreći u TikTok videu, glazbenica je rekla: “Bangerz turneja bila je ulaganje u sebe.”
Dodala je: “Nisam zaradila niti jedan cent na ovoj turneji jer sam željela da turneja bude izvanredna. I kad su svi govorili: ‘Zašto to radiš? Otpjevat ćeš 100 koncerata i nećeš zaraditi ništa?’ Rekla sam: ‘Najradije bih investirala samo u sebe.'”
“Dakle, sve sam platila kako bih napravila ono što sam smatrala da ja i obožavatelji zaslužujemo”, zaključila je.
Ovo nije prvi put da je Miley Cyrus podijelila svoja stajališta o turnejama, s obzirom na to da je zvijezda ranije ove godine rekla za britanski Vogue: “Pjevanje pred stotinama tisuća ljudi nije stvar koju stvarno volim. Nema povezanosti. Nema sigurnosti.”
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.